Beantwoord

Negatieve bkr registratie na blokkade?

• 10 december 2016
  • 1 reactie
  • 315 Bekeken

Hoi!
Ik ben laatst te laat geweest met mijn betaling waardoor ik kort geblokkeerd ben geweest. Uiteraard direct betaald waarna de blokkade werd opgeheven.
Hebben jullie dit gemeld bij bkr?
Ik krijg geen medewerker aan de telefoon via jullie klantenservice helaas.
icon

Beste antwoord door Hajar 11 december 2016, 09:47

Hi Caro-lien,

Goed dat je dit bij ons checkt! Ik zie dat het gister toch nog is gelukt om een collega aan de lijn te krijgen en zij heeft je vraag al beantwoord. Wij registreren je niet bij BKR als je een blokkade hebt. Als een klant zijn betalingsverplichtingen niet aankomt dan kan hij/zij wel geregistreerd worden bij Preventel. Hier krijgt de klant ook bericht van. Dat is bij jouw niet het geval dus geen zorgen. Ik wil je wel adviseren om op tijd je betalingen te voldoen zodat je zo'n situatie in ieder geval kan voorkomen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! Let me know als je nog vragen hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Caro-lien,

Goed dat je dit bij ons checkt! Ik zie dat het gister toch nog is gelukt om een collega aan de lijn te krijgen en zij heeft je vraag al beantwoord. Wij registreren je niet bij BKR als je een blokkade hebt. Als een klant zijn betalingsverplichtingen niet aankomt dan kan hij/zij wel geregistreerd worden bij Preventel. Hier krijgt de klant ook bericht van. Dat is bij jouw niet het geval dus geen zorgen. Ik wil je wel adviseren om op tijd je betalingen te voldoen zodat je zo'n situatie in ieder geval kan voorkomen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! Let me know als je nog vragen hebt!

Reageer