Beantwoord

Netwerk conpensatie vervallen?

  • 29 april 2018
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

Hoi Team,

Sinds 2 maanden wordt de korting op mijn factuur niet meer toegepast. Enig idee waarom? Ik ben niet verhuisd :-)

Thanks, Hugo
icon

Beste antwoord door Hajar 1 mei 2018, 12:10

Hi Hugo,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat er op 01-02-2017 netwerkcompensatie is toegevoegd voor 1 jaar en die is dus komen te vervallen op 01-02-2018. Ik kan de case jammer genoeg niet terughalen dus ik zie niet wat er precies is besproken destijds. Mocht je nog steeds problemen ervaren met ons netwerk (ik hoop van niet) dan kun je opnieuw een dekkingsklacht indienen en dan zullen onze netwerkspecialisten binnen 7 werkdagen jouw probleem onderzoeken en met een passende oplossing komen. Je kan heel eenvouding een dekkingsklacht indienen via onze dekkingskaart.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Hugo,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat er op 01-02-2017 netwerkcompensatie is toegevoegd voor 1 jaar en die is dus komen te vervallen op 01-02-2018. Ik kan de case jammer genoeg niet terughalen dus ik zie niet wat er precies is besproken destijds. Mocht je nog steeds problemen ervaren met ons netwerk (ik hoop van niet) dan kun je opnieuw een dekkingsklacht indienen en dan zullen onze netwerkspecialisten binnen 7 werkdagen jouw probleem onderzoeken en met een passende oplossing komen. Je kan heel eenvouding een dekkingsklacht indienen via onze dekkingskaart.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer