Beantwoord

Netwerkcompensatie

• 11 september 2018
  • 4 reacties
  • 842 Bekeken

Reputatie 1
Beste T-Mobile,

In juli met een medewerker gesproken ivm de vele problemen met het netwerk, zowel thuis als onderweg. Hierop heb ik netwerkcompensatie gekregen. Nu dacht ik dat dit voor 6 maanden zou zijn, maar ik heb dit alleen op mijn factuur van augustus zien staan en niet meer op mijn huidige factuur. Kan iemand mij vertellen hoe dit zit?

Alvast bedankt!

Groet,
Dennis
icon

Beste antwoord door Hajar 11 september 2018, 14:57

Hi Dennis,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik heb de korting gecorrigeerd. Vanaf nu ontvang je de netwerkcompensatie weer. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik heb de korting gecorrigeerd. Vanaf nu ontvang je de netwerkcompensatie weer. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Reputatie 1
Hey Hajar,

Dank je wel voor de snelle reactie! Alles is hiermee naar wens.

Groet,
Dennis
Reputatie 1
Hi Hajar,

Het lijkt erop dat het niet helemaal goed is gegaan. Zou jij of iemand anders binnen T-mobile er naar kunnen kijken? Heb net namelijk de nieuwe factuur bekeken en naar mijn mening klopt het niet.

Groet,
Dennis
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Wat klopt er niet volgens jou? Ik heb de netwerkcompensatie toegevoegd en deze zie je ook terug op je factuur.

Ik zie dat je je abonnement hebt verlengd eind september en dat je nu gebruik maakt van een Go Unlimited abonnement. Hierdoor ziet je eerste factuur er wat anders uit dan normaal. Op deze factuur zijn alle kosten en kortingen van die maand automatisch aangepast. Aangezien je een nieuwe bundel hebt genomen, betaal je die vanaf de dag dat de bundel begon. Bij je oude bundel zie je een minteken staan, omdat je minder hoeft te betalen voor deze bundel. Je betaalt bij ons altijd je maandkosten een maand vooruit dus je ziet zowel de gebruikskosten van de vorige maand als de maandkosten en kortingen van je volgende maand. Op deze pagina kun je ook meer uitleg vinden over je factuur na een wijziging.

Heb je nu meer duidelijkheid? Ik wens je veel plezier met je nieuwe abonnement en Netflix actie! 🙂

Reageer