Beantwoord

Next korting verdwenen in abonnement gegevens

• 31 maart 2019
  • 3 reacties
  • 449 Bekeken

Reputatie 2
Goedemorgen
Ik zie in mijn abonnement gegevens dat ineens de korting van ruim 18,00 euro is verdwenen? Dus mijn volgende factuur van 37,28 naar 51,00 euro gaat.. dit klopt natuurlijk niet als ik een 2jaar abonnement heb....
Kunt u dit weer terugzetten zoals het was? Bedankt.
icon

Beste antwoord door David 2 april 2019, 12:28

Hi debjeo,

Ik heb het gelijk even voor je gecontroleerd en zie dat het op jouw My T-Mobile inderdaad niet goed staat weergegeven. In ons eigen systeem staat de korting er echter alsnog in. Ook zie ik dat de korting wel is meegenomen op de factuur.

Vind je het goed als ik jouw My T-Mobile account verwijder om te testen of een nieuw account het probleem al weet op te lossen? Je verliest hierbij verder geen gegevens of iets dergelijks.

Zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi debjeo,

Ik heb het gelijk even voor je gecontroleerd en zie dat het op jouw My T-Mobile inderdaad niet goed staat weergegeven. In ons eigen systeem staat de korting er echter alsnog in. Ook zie ik dat de korting wel is meegenomen op de factuur.

Vind je het goed als ik jouw My T-Mobile account verwijder om te testen of een nieuw account het probleem al weet op te lossen? Je verliest hierbij verder geen gegevens of iets dergelijks.

Zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 2
Hoi David bedankt voor het uitzoeken... inmiddels ook contact gehad met de klanten service... in het systeem staat het wel goed bij de factuur...

Heel vreemd dat ik het voorheen wel zag staan... als je het account verwijderd kan ik dan nog met mijn oude gegevens inloggen?

Mijn toestemming heb je bij deze...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Debjeo,

Ik heb jouw My T-Mobile account zojuist verwijderd, je kunt nu een nieuwe registratie uitvoeren met jouw gegevens. Laat je weten of het nu wel goed staat?

Reageer