Beantwoord

Niet bestaand abonnement wordt geïncasseerd

  • 30 juli 2019
  • 2 reacties
  • 407 Bekeken

Blijkbaar worden mijn berichten niet gelezen, maar toch voor de zekerheid om mezelf in te dekken voor de incassobureau's en weet ik wat nog meer:

ik ben al tijden bezig om de incasso van een niet-bestaand abonnement te stoppen. Genoeg medewerkers die ik per telefoon heb gesproken zouden dit oplossen. Ook ene David die ik DM berichten moest sturen zou e.e.a. oplossen. Is in ieder geval niet gebeurd en ook de laatste incasso heb ik laten storneren.
icon

Beste antwoord door David 31 juli 2019, 08:16

@Brooklunny

Excuus voor de late reactie, ik pak jouw andere topic zo direct op! Om het wel centraal te houden gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Je hebt geen abonnement maar betaald er wel voor, dan zou ik de incasso via de bank intrekken zodat ze niet meer kunnen incasseren is toch van de zotte om iets wat je niet hebt te betalen.
Reputatie 7
Badge +20
@Brooklunny

Excuus voor de late reactie, ik pak jouw andere topic zo direct op! Om het wel centraal te houden gaat dit topic op slot.