Beantwoord

Nieuwe en oude abonnement op 1 factuur

• 29 maart 2016
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Heb al 15 jaar een abonnement bij jullie en sinds 2 maart een nieuw abonnement. Op de factuur van vorige week staat mijn oude abonnement en mijn nieuwe abonnement vermeld met allebei de kosten. Is het nu zo dat ik 1 maand 2 abonnementen heb (betaald):? Zou hier graag uitleg voor krijgen, want ik was in de veronderstelling dat mijn nieuwe abonnement pas in zou gaan als de oude was afgesloten 😞...... Krijg ik ineens een dubbel bedrag op de factuur 😠
icon

Beste antwoord door Kaassausje 29 maart 2016, 23:33

Hoi glassie, welkom op het forum.

De facturen rond het ingaan van een verlenging zijn altijd een beetje wazig. De laatste maand van het oude abonnement betaal je een hele maand, terwijl je (in de meeste gevallen) geen hele maand nodig hebt. Dat komt omdat het systeem niet kan 'zien' dat je overgaat op een ander abonnement. Dat wordt op de factuur daarna weer rechtgezet. Een schema en uitleg vind je op deze pagina.

Mocht je na het lezen van die info nog met vragen zitten, stel ze gerust. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi glassie, welkom op het forum.

De facturen rond het ingaan van een verlenging zijn altijd een beetje wazig. De laatste maand van het oude abonnement betaal je een hele maand, terwijl je (in de meeste gevallen) geen hele maand nodig hebt. Dat komt omdat het systeem niet kan 'zien' dat je overgaat op een ander abonnement. Dat wordt op de factuur daarna weer rechtgezet. Een schema en uitleg vind je op deze pagina.

Mocht je na het lezen van die info nog met vragen zitten, stel ze gerust. 🙂

Reageer