Vraag

[Nieuws] Betalingsregeling via My T-Mobile

Reputatie 6
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 928 reacties
Wist je al dat je zelf een betalingsregeling kunt aanvragen via My T-Mobile?

Wanneer je op My T-Mobile naar 'Facturen' gaat zie je een gedeelte over het aanvragen van een betalingsregeling. Wanneer je het bedrag niet in één keer kunt betalen is het mogelijk om een betalingsregeling aan te vragen. Handig he! 😉

Houd er rekening mee dat je tijdens een betalingsregeling je abonnement niet kunt wijzigen of kunt vernieuwen. Ook krijg je tijdens een betalingsregelingen standaard een blokkade op gebruik in en naar het buitenland, bellen naar 090x-nummers en het gebruik van premium diensten zoals betaalde SMS-diensten. Alle informatie over het aanvragen van een betalingsregeling vind je op deze pagina op My T-Mobile.

26 reacties

Reputatie 4
Hi Wandy,

Ik ga je meteen helpen met jouw vraag!

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega en dat de blokkade is opgeheven. Voor de volgende keer als de betaling online niet lukt of mogelijk is, dan kan je altijd nog naar de T-Mobile Shop. Dan kan je het openstaande bedrag contant betalen of pinnen. Dit is de snelste oplossing aangezien je het bedrag dan niet online kan overmaken. Als je het betaalt via de T-Mobile Shop, dan wordt de blokkade binnen 5 uur opgeheven. Op deze pagina kan je zien welke T-Mobile Shop bij jou in de buurt zit, zodat het meteen opgelost kan worden. Wij willen jou ook graag blij zien. :D

Als je nog vragen hebt, dan help ik je graag verder!
Reputatie 2
Ik kan helaas geen knopje vinden om een betalingsregeling te treffen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sweetdestiny,

Dat heb ik natuurlijk gelijk even voor je gecontroleerd! Gaat het om de rekening die morgen geïncasseerd gaat worden? Deze incasso staat namelijk al klaar en daarom kan er op dit moment zelf geen betalingsregeling worden getroffen. Als deze factuur niet voldaan kan worden, dan kan je over 4 werkdagen via My T-Mobile een betalingsregeling treffen. Houd er wel rekening mee dat je dit snel doet, zodat er geen administratiekosten berekend worden.

Houd er ook rekening mee dat wanneer je een betalingsregeling treft, je de kosten van de termijnen moet voldoen, maar daarnaast ook de gewone facturen. Binnen de betalingsregeling kan er niet nog een regeling worden getroffen of uitstel van betaling worden gegeven.

Laat je ons weten of het gelukt is? Als er nog vragen zijn voor ons, dan horen we dat graag van je!
Goedemiddag, Ik wil een betalingsregeling treffen maar het knopje word niet weergegeven
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Sweet_indo,

Leuk om je hier te zien. Welkom op het forum!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. In het systeem zie ik dat je al een betalingsregeling hebt lopen nu. Hierdoor kan je niet opnieuw een regeling treffen. De aankomende termijn betaling moet voldaan zijn voor 21 juni. Wanneer deze betalingsregeling is afgerond kan je opnieuw een regeling aangaan via onze website.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en de onduidelijkheid is ontnomen. Als je andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Reputatie 2
Mijn factuur staat nu klaar maar ik kan knop betalingsregeling niet vinden. Ik wil graag een regeling treffen voor het openstaande bedrag. Graag hoor ik van jullie.
Reputatie 7
Badge +20
Mijn factuur staat nu klaar maar ik kan knop betalingsregeling niet vinden. Ik wil graag een regeling treffen voor het openstaande bedrag. Graag hoor ik van jullie.

Hi,

Ik heb in je eigen topic al gereageerd en ook op je privébericht. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag stelt in meerdere topics. Dat wordt gezien als spam en gaat tegen de forumregels in. Graag rekening mee houden in het vervolg.
Hallo,ik wou betalingsregelen aanvragen maar pagina heeft fout, dat iets mis gaat.Kan iemand mij helpen?
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Siula,

Goed dat je hierover navraag doet. Ik ben gelijk voor je gaan kijken waarom je geen regeling kan treffen.

In het systeem zie ik dat je op dit moment nog een regeling hebt lopen. Het ging om een regeling van 2 termijn waarbij de 2e termijn betaling nog niet is voldaan. De uiterste betaaldatum is inmiddels wel verstreken.

Via deze pagina kan je de tweede termijn betaling direct voldoen. Na het betalen van dit bedrag blijft er nog 1 factuur open staan, die voor 28 juli betaald moet worden. Het factuurbedrag is te laag om hiervoor een regeling te treffen, deze moet dus ook in 1 keer voldaan worden.

Ik hoop dat mijn reactie duidelijk is!
Hoi,
Is het mogelijk dat ik een betaling regeling kan aanvragen?
Wegens onverwachte financiële kosten kon ik niet betalen.
Had te hoge rekenening.
Is het mogelijk de 1e betaling kan doen op 25 augustus?
Mijn contract loopt alleen af op 18 augustus.Kan ik dan niet verlengen door mijn achterstand.:-(
Ik wil dolgraag bij jullie blijven .
Hoop dat het mogelijk is.
Gr.Samantha de Geus.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Samantha,

Goed dat je nog even aanvullende info vraagt! Ik zie dat mijn collega Hajar gister al het een en ander had verteld in dit topic. Op dit moment is er helaas een storing met het online aanvragen van een betalingsregeling. Vandaar dat het waarschijnlijk niet lukt bij jou. Ik kan uiteraard ook een betalingsregeling voor je aanvragen, maar tijdens deze regeling kun je niet verlengen. Je huidige abonnement blijft dan doorlopen tijdens jouw betalingsregeling, wel komen de kortingen na 18/08/2016 te vervallen omdat jouw contractperiode dan is afgelopen.

Ik heb het even nagevraagd bij mijn collega van de salesafdeling. Je kunt nog net verlengen, je zit op dit moment namelijk nog niet zover in het betalingsachterstand proces. Ik wil je wel adviseren om dat dan het liefst nog vandaag te doen, anders is het waarschijnlijk niet meer mogelijk in verband met de betalingsachterstand. Als je wilt kan ik je laten bellen door mijn collega met een aanbod, dan kan hij de verlenging gelijk in orde maken. Tof trouwens dat je zo graag bij ons wilt blijven! 🙂 Daar word ik blij van! Als je dan verlengd hebt, kan ik daarna gelijk de betalingsregeling doorvoeren. Is dat een idee? Laat het even weten, dan vraag ik gelijk aan mijn collega om je te bellen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi Thalina,

Ik vind het een geweldig idee.
Is het mogelijk dat ik morgen gebeld zou kunnen worden?
Ik moet zo meteen naar mijn werk,ik heb avonddienst.Alleen kan ik dan mijn mobiel niet opnemen ik zit in de meldkamer( beveiliging).
Morgen ben ik vrij als jouw collega mij zou kunnen bellen graag.
Groetjes Samantha.
Hier ben ik weer,was wat vergeten te vragen.
Als het mocht lukken met de verlenging, moet ik nog contact met jou opnemen ivm.betalingsregeling?
Gr.Samantha de Geus
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Samantha,

Ik had nog niet gereageerd, maar wel gelijk aan mijn collega gevraagd of hij je met spoed kon bellen om de verlenging in orde te maken. En ik hoor net dat dat gelukt is! 🙂 Nu kan ik de betalingsregeling voor je aanvragen. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Kun je daar even naar kijken? Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi Thalina,
Ben blij dat de verlenging is gelukt.
Alleen als ik op privé bericht drukt lukt het niet om in chat venster te komen.
Misschien dat ik het later moet proberen?
Groetjes Samantha de Geus.
Hoi Samantha.

Bedoel je de link 'een privébericht' in Thalina's post? Die verwijst namelijk naar een uitleg over de privéberichten.

Je inbox kun je terugvinden aan de rechterkant van het forum wanneer je achter de pc zit of wanneer je op je mobiel via het menu aan de linkerkant voor desktopweergave kiest. Voor de makkelijkheid kun je ook klikken op deze link. 🙂
Ik wil ook een betalingsregeling regeling aanvragen kan iemand die dat kan regelen mij een privé bericht sturen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carlijn,

Mijn collega Issam heeft jou in dit topic van een reactie voorzien. 🙂
Hey Hajar is het mogelijk om te praten in en privé chat? Ik heb een aantal vragen met betrekking tot mijn betalingsachterstand. Ik zou graag opheldering willen maar zou het graag privé willen houden. Alvast bedankt voor je hulp.
Reputatie 5
Badge +17
Hoi SudanezKing,

Ik ben Hajar niet, maar ik kan je wel helpen. 😉 Stuur me een privébericht met daarin je 06-nummer en je vraag. Dan help ik je zo snel mogelijk!
issam ik heb je een prive bericht gestuurd. Heb alleen geen antwoord ontvangen
Ik heb dringend hulp nodig! En niemand van T-mobile die te hulp schiet.
Reputatie 5
Badge +17
Hallo SudanezKing,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb even gekeken naar de mogelijkheden naar aanleiding van je verzoek.

In het systeem zie ik dat je in de tussentijd ook hebt gesproken met één van onze collega's via de chat. Onze vriendelijke collega heeft je de volledige situatie uitgelegd. Ik hoop dat alles na dit gesprek duidelijker is geworden.

Heb je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons dan weten!
Hallo t mobile, ik zie nergens de knop voor een betalingsregeling ... betekend dit dat ik dit niet kan aanvragen? Ik ben al langer dan 3 maanden klant 🙂 , ik vind t ook apart dat al mijn rekeningen zijn betaald volgens mijn t mobile en m'n rekening (t is afgeschreven) maar ik toch geblokkeerd ben...
Reputatie 7
Badge +7
Hi Laurie, ik heb even met je meegekeken en ik zie dat er op 19 januari al een betalingsregeling in is gesteld voor je facturen van november en december. Naast de betalingsregeling blijft je maandelijkse betaling ook doorlopen. Ik stuur je een privébericht met meer informatie!

Reageer