Vraag

no service in Belgie

  • 19 december 2019
  • 7 reacties
  • 193 Bekeken

Hoi,

 

Sinds kort kan ik niet meer bellen en internetten in het buitenland (Belgie) met mijn abonnement, hoe komt dat? 

Kan iemand mij helpen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @superloesje 

Heb je wellicht een blokkade aangezet? Zijn al je rekeningen voldaan?

Probeer anders eens handmatig een ander mobiel netwerk te selecteren...

Groet, Folkert

Facturen zijn voldaan.

Heb een ander mobiel netwerk geprobeerd, maar werkt niet… Staat normaal op automatisch

Hoe kan ik zelf een blokkage hebben aangezet? Waar zie ik dat? Naar mijn weten heb ik niets veranderd...

Tnx! Loes

Kan het ermee te maken hebben dat ik de laatste maanden veel in Belgie zit?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @superloesje 

Netwerk zou je gewoon moeten hebben ook al ben je daar wat langer.

Als je in de T-mobile app rechtsonder op meer drukt en dan bij blokkades, daar staat alles normaal op toestaan.

In het buitenland kan je eventueel ook je simkaart in een ander toestel proberen, wie weet helpt het.

Als er niks voor je werkt dan kan je beter op  de reactie van een Moderator wachten, ze reageren binnen de 24/48 uur.

Ik heb het opgezocht… geen blokkades aangezet…

Bedankt zover voor het meedenken! Ik zal op een reactie van een Moderator wachten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @superloesje 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie geen blokkades actief. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. 

Ik hoor graag van je!

Reageer