Beantwoord

Nog altijd mijn geld niet terug

• 25 november 2020
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Graag dien ik een klacht in over het volgende;

Vanaf het begin dat ik T-Mobile thuis heb afgesloten ervaar ik problemen. Eerst met afsluiten, maar toen dat eenmaal was gelukt heb ik nog veel meer problemen ervaren. 

In totaal heb ik 3 keer geprobeerd om een afspraak te maken met Guidion. 

De eerste keer heb ik gebeld om een afspraak te maken. Dit omdat ik via de website geen "afspraakslot" zag. Er werd mij meegedeelt dat ik op een terugbel lijst gezet werd en de volgende dag te horen zou krijgen wanneer een monteur langs zou komen. 

De volgende werkdag heb ik niets gehoord, daarom heb ik de werkdag daarna zelf gebeld. Mij werd verteld dat ik inderdaad op de terugbel lijst stond. Vervolgens hoorde ik een tijdje niets en heb ik wederom zelf contact opgenomen met T-Mobile Thuis. Toen bleek ik van de lijst verwijderd te zijn. 

Vervolgens heb ik een tweede poging ondernomen om een afspraak te maken. Ook toen moest ik bellen, omdat er geen "afsprakenslot" te vinden was op de website. Ik zou weer teruggebeld worden, ook dit is niet gebeurd. Weer geen monteur langs gekomen. Vervolgens weer telefonisch contact gezocht, en te horen gekregen dat voor de 2e keer mijn melding was verwijderd. 

In de tussentijd kon ik nog steeds niet continue/deugdelijk gebruik maken van mijn internet. Ik heb meerdere malen per dag mijn modem moeten resetten, helaas zonder verbetering!

Twee weken geleden stopte het internet er helemaal mee. Ik heb toen een derde poging gedaan. Weer een afspraak link ontvangen, maar helaas weer zelf moeten bellen om een afspraak te maken. Ik zou wederom de volgende werkdag een mail krijgen met een datum voor een  afspraak. Ook deze heb ik niet ontvangen en ik heb daarom nogmaals contact gezocht. Hier heb ik niets op terug gehoord. Ik heb vervolgens weer contact opgenomen met T-Mobile Thuis, omdat ik nog altijd geen internet (!?) en geen afspraak (!?) had. Ik heb meerdere malen met medewerkers gesproken. Yolanda een (T-Mobile Thuis) medewerker heeft Guidion zelf gebeld en ik stond weer op 'de lijst' en zou zo snel mogelijk te horen krijgen wanneer een monteur langs zou komen. 

Vervolgens heb ik Melvin gesproken. Weer de hele situatie uitgelegd. Ik kreeg toen te horen dat ik 24/08 een afspraaklink zou hebben ontvangen, dit klopt; maar ik heb destijds zelf moeten bellen omdat er geen "afspraakslot" in vermeld was. Ook gaf Melvin aan dat Guidion mij 3 keer had gebeld. Dit is ook niet waar, ik had geen gemiste oproepen van Guidion. Toen ik dit had aangegeven, heeft de agent ( Melvin ) de notities nogmaals gelezen en toegegeven dat het inderdaad niet klopte en Guidion mij niet getracht heeft telefonisch te contacteren (!?).

Melvin gaf vervolgens aan dat mijn melding weer was verwijderd. Dit was de 3e keer ( !? ). Hij gaf aan dat hij mij een link kon sturen om weer een afspraak te maken. Dit zou mijn vierde poging zijn. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan.

Ik heb alles gedaan wat ik moest doen en nog altijd zonder resultaat.!

Ik heb bovenstaande, op 2 september, gemaild naar T-Mobile thuis en mijn abonnement per direct opgezegd. 

Nu zou je denken dat het niet erger kan, maar ik heb nog altijd mijn geld niet terug. We zijn inmiddels al bijna 3 maanden verder!

In september mijn geld terug ging niet lukken, werd gezegd. Ik zou het eerst eind oktober ontvangen volgens de creditnota, dit is niet gebeurd. Ik heb contact gezocht met T-mobile en ja helaas… ik zou het pas 23 november krijgen. 

Ik heb uiteraard nog niets ontvangen en de maat is vol! Hoe ik het ook probeer, ik kom maar niet in contact met T-Mobile. Ik kom nergens doorheen. Daarom probeer ik het nu via dit. 

Ik wil graag mijn geld terug.

icon

Beste antwoord door Boris 26 november 2020, 16:03

Hoi @lolisanderson ,

Ik wil je bedanken voor het delen van je ervaring. Ik moet eerlijk zijn, ik schrik hier toch een beetje van. Ik wil dan ook graag mijn excuses aanbieden voor de manier waarop de situatie zich heeft voortgesleept. Dit is totaal niet de ervaring die wij voor ogen hebben en had zeker beter kunnen worden aangepakt. 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gezocht met onze telefonische klantenservice gisteren. Deze hebben je kunnen verzekeren dat het bedrag binnen vijf werkdagen op je rekening wordt gestort. Ik heb goede hoop dat dit inderdaad zo is. 

Mocht het zo zijn dat je onverhoopt toch ergens tegenaan loopt, laat het mij dan weten. Ondanks dat het een afscheid is, wil ik er wel voor zorgen dat het netjes wordt opgelost. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @lolisanderson  Kan mij voorstellen dat je niet blij bent.

is je abonnement wel echt stopgezet? 
De moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten. 
Hopelijk kunnen ze het voor je nakijken en eventueel ook oplossen.

Succes en nog even geduld dus!

Hoi @CrisTien,

Bedankt voor je reactie.

ja dat is het hoor! Ik heb daar bevestiging van gehad. Ook mijn apparatuur is teruggestuurd en daar ook een bevestiging van ontvangst gehad. Alles is geregeld etc. Nu alleen nog mijn geld op mijn rekening. 

Reputatie 7
Badge +20

@lolisanderson Dan komt het vast helemaal goed.

Nog even geduld (sorry) 

Fijne dag vandaag!

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @lolisanderson ,

Ik wil je bedanken voor het delen van je ervaring. Ik moet eerlijk zijn, ik schrik hier toch een beetje van. Ik wil dan ook graag mijn excuses aanbieden voor de manier waarop de situatie zich heeft voortgesleept. Dit is totaal niet de ervaring die wij voor ogen hebben en had zeker beter kunnen worden aangepakt. 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gezocht met onze telefonische klantenservice gisteren. Deze hebben je kunnen verzekeren dat het bedrag binnen vijf werkdagen op je rekening wordt gestort. Ik heb goede hoop dat dit inderdaad zo is. 

Mocht het zo zijn dat je onverhoopt toch ergens tegenaan loopt, laat het mij dan weten. Ondanks dat het een afscheid is, wil ik er wel voor zorgen dat het netjes wordt opgelost. 

Reageer