Beantwoord

Nog geen bevestiging vriendenkorting?

• 25 december 2017
  • 13 reacties
  • 364 Bekeken

Goedemiddag. Ik heb een vraag ik heb 2 nummers op dit email adres nu heb ik antwoord op het enw nummer gekregen kwa aanvraag vriendenkorting . maar ik zou ook voor mijn num wat eindigt op 40 graag weten wat de status is van de 2 aanvragen vriendenkorting ik heb er totaal 3 gedaan en 1 daar van is geaccepteerd die zal op mijn aankomende factuur er wel afgaan maar hoe zit het met die andere 2 want dat is alweer een tijdje geleden en weet nog niks ? Mvg lesley
icon

Beste antwoord door Bas 27 december 2017, 17:10

Hey Ewka,

Wat leuk om te lezen dat je zoveel vrienden weet te overtuigen om naar ons over te stappen! 😃 Ik heb het meteen voor je in ons systeem nagekeken en daar zag ik inderdaad dat er iets mis was gegaan met de bevestigingen. Geen zorgen hoor, ik heb het nu handmatig voor je doorgevoerd! Het staat nu allemaal goed in ons systeem dus de kortingen komen met de volgende factuur jouw kant op en die van je vrienden. Mocht je nog verdere vragen hebben stel ze dan gerust, we helpen je natuurlijk graag!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Hey Ewka,

Wat leuk om te lezen dat je zoveel vrienden weet te overtuigen om naar ons over te stappen! 😃 Ik heb het meteen voor je in ons systeem nagekeken en daar zag ik inderdaad dat er iets mis was gegaan met de bevestigingen. Geen zorgen hoor, ik heb het nu handmatig voor je doorgevoerd! Het staat nu allemaal goed in ons systeem dus de kortingen komen met de volgende factuur jouw kant op en die van je vrienden. Mocht je nog verdere vragen hebben stel ze dan gerust, we helpen je natuurlijk graag!
Dank je wel . En nog een vraag krijg ik daar nog een bevestiging van dat het goedgekeurd is ? Gr lesley
Reputatie 4
Badge +13
Geen enkel probleem, Lesley! Je krijgt er verder geen bevestiging van via de mail of sms, omdat het niet meer goedgekeurd hoeft te worden. Geen reden tot zorgen hoor, want je kunt mijn reactie op het forum als bevestiging zien! :D

Ik wens je alvast een goed weekend en een hele fijne jaarwisseling!
Reputatie 4
Badge +3
Hier heb ik ook een tijd geleden voor een paar vrienden korting aangevraagd en maar voor eentje een bevestiging gehad?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tom,

Dat wil ik graag voor je uitzoeken! Ik heb je een privébericht gestuurd met een e-mailadres waar je de bevestiging naar kunt mailen. Dan pak ik het verder voor je op! 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Ok, dankje. Ik heb ze naar je toe gestuurd.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tom,

Ik heb vanmiddag weer gereageerd op jouw bericht! 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Tom,

Ik heb vanmiddag weer gereageerd op jouw bericht! :)

👍
Goedenavond. Ik heb 15.01.2018 met mijn 06.....472 nummer een vriend aangemeld met nr 06......834 voor de vriendenkorting. Ik heb de eerste email gekregen maar daarna niks gehoord...😓 kunnen jullie voor mij nakijken? Alvast bedankt☺
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ewka,

Natuurlijk kan ik dat meteen voor je nakijken! :D

Ik zie de aanvraag op 15 januari inderdaad terug in ons systeem, maar de korting is nog niet toegekend. Daar heb ik nu een melding van gemaakt, dus dit komt helemaal goed! De aanvraag zal opnieuw bekeken worden en dan aan jullie worden toegekend. 🆒

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?
Goedenavond. Dank je wel dat je het nagekeken hebt.😊 Krijg ik bericht van jullie of een email dat het is goed gekeurd? En zo warneer ? Mvg Ewka
Ik heb nog een vraag. Ik heb gisteren (18.01.2018) de laatste vriendenkorting voor mij aangevraagd met nummer 06....866 Maar weer heb ik geen antwoord terug 😓 Kan je deze ook voor mij nakijken asjeblieft☺ gr Ewka
Reputatie 7
Badge +20
Hi ewka,

Het kan enkele dagen duren voordat je een bericht ontvangt over je vorige aanvraag. Ik zie dat de aanvraag van vandaag is afgewezen, omdat het nummer dat eindigt op 866 geen nieuwe klant is, maar een bestaande klant die heeft verlengd. De vriendenkorting geldt alleen voor nieuwe klanten. Op deze pagina vind je spelregels van vriendenkorting.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer