Beantwoord

nog steeds blokkade na betalen

  • 18 september 2019
  • 1 reactie
  • 345 Bekeken

Ik heb gister mijn achterstand betaald, na een uur zou de blokkade zijn opgeheven, dit is helaas niet zo. Ik heb wel de mail dat mijn betalingen zijn ontvangen, heb niks meer open staan en mijn toestel al aan en uit gezet.
Wanneer kan ik weer gebruik maken van mijn diensten?
icon

Beste antwoord door Seccie 18 september 2019, 10:05

Goedemorgen @SvanBeele,

Mag ik vragen hoe je betaling gedaan hebt?
Er zijn een aantal spelregels bij betalingen.




Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.
  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.
Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.


Is het zo duidelijk voor je, of kunnen we verder nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen @SvanBeele,

Mag ik vragen hoe je betaling gedaan hebt?
Er zijn een aantal spelregels bij betalingen.




Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.
  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.
Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.


Is het zo duidelijk voor je, of kunnen we verder nog iets voor je betekenen?

Reageer