Beantwoord

nog steeds blokkade na betaling

• 30 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 379 Bekeken

Ik heb gister mijn achterstand betaald maar blokkade is nog steeds niet weg heb me telefoon al een paar keer aan uit gezet maar dat helpt ook niet. Graag wil ik zo snel mogelijk geholpen worden.

icon

Beste antwoord door CrisTien 30 oktober 2019, 13:26

Goedemiddag @Htjex Welke betaaloptie heb je gekozen? 

• Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.

• De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
    • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt. 
    • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
    • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.
    •  

Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Htjex Welke betaaloptie heb je gekozen? 

• Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.

• De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
    • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt. 
    • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
    • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.
    •  

Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Htjex 

Dit ga ik gelijk voor je nakijken! Kun je mij in een privébericht je naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Met deze gegevens kijk ik makkelijk met je mee. Ik zie je bericht graag tegemoet! :grinning:

Reageer