Beantwoord

Nog steeds verkeerde maandelijks bedrag

• 2 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Op mijn verbruiksgegevens staat nog steeds een bedrag van 45 euro van plaats 38 euro.
Ik heb hier vorige maand ook al over geklaagd
Er word steeds gezegd dat het met de volgende maand word verekend maar nu is het de nieuwe maand en het staat nig verkeerd.
Ik ga steeds meer mijn vertrouwen verliezen.
En denk er sterk over na om naar een andere provider te gaan
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 oktober 2017, 15:11

Hoi Shirley22,

Wat jammer dat het toch niet helemaal goed is gegaan! Ik snap dat je daarvan baalt.

Ik heb nu de 9 euro korting die je over jouw M bundel krijgt, weer toegevoegd. Je kunt dit ook terugzien in jou My T-Mobile! Hopelijk is hierdoor je vertrouwen weer een beetje hersteld. ;)

Mocht je nog meer vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Shirley22,

Wat jammer dat het toch niet helemaal goed is gegaan! Ik snap dat je daarvan baalt.

Ik heb nu de 9 euro korting die je over jouw M bundel krijgt, weer toegevoegd. Je kunt dit ook terugzien in jou My T-Mobile! Hopelijk is hierdoor je vertrouwen weer een beetje hersteld. ;)

Mocht je nog meer vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!
Heel fijn! Hartstikke bedankt. Maar hoe zit het dan met die 49 euro die ik heb betaalt de vorige maand? Krijg ik daar nog een compensatie van
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shirley,

Ik zie dat mijn collega jou gister heeft verder geholpen. Het teveel betaalde bedrag is vergoed. Hopelijk is hiermee alles naar wens. 🙂

Reageer