Beantwoord

Nota 22 juni is verkeerd

  • 24 juni 2017
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Hallo,

Tot mijn verbazing zie ik dat de nota van 22 juni 2017 € 19,75 bedraagt. Dit is normaal € 8,07.
Ik zie op de nota bij Kortingen/overige kosten een periode van 1 dag staan, € 0,40 i.p.v. korting over een hele maand. Hoe kan dit?

Met vriendelijke groet,

Nol Buwalda
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 juni 2017, 11:13

Hoi Nol, welkom op het klantenforum.

Het verliezen van de korting kan (doorgaans) twee dingen betekenen. Als medeklant kan ik niet bij jouw gegevens of facturen, dus welke reden voor jou dan klopt, zou je even zelf moeten nagaan.

Reden 1: Zodra een abonnement afloopt, verlies je de kortingen. Dit staat ook in de tarievenlijsten opgenomen en in de My T-Mobile omgeving wordt ook aangegeven wanneer de korting zou aflopen.

Reden 2: Het kan zijn dat je al een verlenging hebt aangevraagd die ondertussen is ingegaan. In dit geval "ziet" het systeem de verlenging dan nog niet. Op de volgende factuur wordt het teveel betaalde bedrag gecrediteerd. Ook worden de maandkosten voor het nieuwe abonnement dan berekend over de oude en de komende periode. Op deze pagina kun je daar meer informatie over vinden.

Als derde reden is het overigens ook mogelijk dat er iets fout is gegaan, waardoor de korting onterecht gestopt zou zijn, maar dat gebeurt niet zo vaak bij mijn weten. (Ik zie het hier op het forum zelden voorbij komen.)

Laat je weten of je met de bovenstaande informatie verder komt? Als je (nog) hulp nodig hebt, geef het dan gerust aan. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Nol, welkom op het klantenforum.

Het verliezen van de korting kan (doorgaans) twee dingen betekenen. Als medeklant kan ik niet bij jouw gegevens of facturen, dus welke reden voor jou dan klopt, zou je even zelf moeten nagaan.

Reden 1: Zodra een abonnement afloopt, verlies je de kortingen. Dit staat ook in de tarievenlijsten opgenomen en in de My T-Mobile omgeving wordt ook aangegeven wanneer de korting zou aflopen.

Reden 2: Het kan zijn dat je al een verlenging hebt aangevraagd die ondertussen is ingegaan. In dit geval "ziet" het systeem de verlenging dan nog niet. Op de volgende factuur wordt het teveel betaalde bedrag gecrediteerd. Ook worden de maandkosten voor het nieuwe abonnement dan berekend over de oude en de komende periode. Op deze pagina kun je daar meer informatie over vinden.

Als derde reden is het overigens ook mogelijk dat er iets fout is gegaan, waardoor de korting onterecht gestopt zou zijn, maar dat gebeurt niet zo vaak bij mijn weten. (Ik zie het hier op het forum zelden voorbij komen.)

Laat je weten of je met de bovenstaande informatie verder komt? Als je (nog) hulp nodig hebt, geef het dan gerust aan. 🙂

Reageer