Beantwoord

Nota en vervallen korting T-Mobile samen

• 12 september 2016
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

volgens mij klopt nota niet: abonnement is overgezet op 11 september en het oude bedrag is nog volledig en zonder korting in rekening gebracht. verder is/lijkt de t mobile samen korting van een van de no"s vervallen.
icon

Beste antwoord door Hajar 14 september 2016, 09:28

Hi Jacques,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je hier om duidelijkheid vraagt. Ik kiijk graag met je mee!

Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat jouw verlenging op 11/09 is ingegaan. Op jouw factuur van 07/09 is deze verlenging alleen nog niet meegenomen en wordt jouw oude abonnement nog gerekend. Op jouw factuur lopen de kortingen maar tot 10/09 omdat daarna jouw contractperiode is verlopen en de kortingen zijn komen te vervallen. Vandaar dat jouw huidige factuur duurder is uitgevallen dan je vorige factuur. Op jouw volgende factuur zal dit verrekend worden. Je betaalt altijd vooruit voor de komende maand, de kosten op jouw huidige factuur voor jouw oude abonnement zul je terugkrijgen vanaf 11/09. Bekijk ook deze pagina voor meer informatie over de komende factuur.

Ik zie dat je vanaf 11/09 gebruik maakt van het T-Mobile Zakelijk abonnement en daarbij kun je geen maandelijkse cadeaus ontvangen. Vandaar dat de €2,50 T-Mobile Samen korting is komen te vervallen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je verder nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jacques,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je hier om duidelijkheid vraagt. Ik kiijk graag met je mee!

Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat jouw verlenging op 11/09 is ingegaan. Op jouw factuur van 07/09 is deze verlenging alleen nog niet meegenomen en wordt jouw oude abonnement nog gerekend. Op jouw factuur lopen de kortingen maar tot 10/09 omdat daarna jouw contractperiode is verlopen en de kortingen zijn komen te vervallen. Vandaar dat jouw huidige factuur duurder is uitgevallen dan je vorige factuur. Op jouw volgende factuur zal dit verrekend worden. Je betaalt altijd vooruit voor de komende maand, de kosten op jouw huidige factuur voor jouw oude abonnement zul je terugkrijgen vanaf 11/09. Bekijk ook deze pagina voor meer informatie over de komende factuur.

Ik zie dat je vanaf 11/09 gebruik maakt van het T-Mobile Zakelijk abonnement en daarbij kun je geen maandelijkse cadeaus ontvangen. Vandaar dat de €2,50 T-Mobile Samen korting is komen te vervallen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je verder nog vragen hebt, laat het mij weten.
Amar Bikarie heeft nadrukkelijk aangegeven dat de korting voor samen ook op zakelijke contracten van toepassing is. met een omweg is/was dit ook geregeld. Het lijkt mij het beste als iemand mij belt hoe e.e.a. op te lossen is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jacques,

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer