Beantwoord

Nummer geblokkeerd

• 8 maart 2016
  • 7 reacties
  • 399 Bekeken

Lekker asociaal is ineens mijn nummer geblokkeerd. Misschien doordat ik een nieuwe bankrekening heb, maar geen enkele melding of email. Zelfs het achterlijke my-tmobile zegt dat alles betaald is.
Ik kom erachter omdat ik met iemand in de polder staat die geblesseerd is en ik hulp nodig heb. Maar de asocialen van tmobile hebben overal schijt aan zelfs de sms dienst om je saldo op te vragen werkt niet meer.
Zo k^t bedrijf verdient geen klanten. Ik heb al meer als 10 jaar een abonnement en dan gaan ze zo met je om.
icon

Beste antwoord door Pilovali 9 maart 2016, 07:43

Hallo en welkom op het forum,

Als je een nieuwe bankrekening hebt, is het je eigen verantwoordelijkheid om het op tijd door te geven.

Het kan natuurlijk ook zijn dat er een storing is in je regio, of een probleem met je telefoon. Zou je eens willen proberen om je simkaart in een ander toestel te stoppen?

Groet,
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Als je een nieuwe bankrekening hebt, is het je eigen verantwoordelijkheid om het op tijd door te geven.

Het kan natuurlijk ook zijn dat er een storing is in je regio, of een probleem met je telefoon. Zou je eens willen proberen om je simkaart in een ander toestel te stoppen?

Groet,
Leuk dat je dat zegt Pilovali maar TMobile hoort aan te geven dat een incasso mislukt voordat ze verder gaan en mijn nummer blokkeren. Verder werkt de internet rotzooi niet:@ omdat alle fakturen de status betaald hebben.
Reputatie 6
Badge +17
Leuk dat je dat zegt Pilovali maar TMobile hoort aan te geven dat een incasso mislukt voordat ze verder gaan en mijn nummer blokkeren. Verder werkt de internet rotzooi niet:@ omdat alle fakturen de status betaald hebben.
Daar geef ik je helemaal gelijk in, en dat vind ik ook een beetje vreemd, aangezien je zelf aan geeft dat alle facturen betaald zijn.

Heb je inmiddels geprobeerd om je simkaart in een andere telefoon te stoppen, en kijken als het dan wel werkt?
Wat krijg je te horen als je naar bijvoorbeeld 1244 belt?

Groet,
Ik krijg gelijk een incasso bericht Pilovali. Maar dat neemt niet weg dat TMobile blundert. De rekening is van 29-2 mijn oude rekening is 1-3 opgezegd. Ik betaal altijd met automatische incasso.
Ik vind het gewoon asociaal om gelijk iemand af te sluiten zonder enig bericht. Ze kunnen op zijn minst ervoor zorgen dat je klantenservice kan bellen of alleen sms.
Gisteren stond ik daar ineens met iemand die niet meer kon lopen, die heeft een half uur naar huis kunnen hinken dankzij Tmobile. Als je zoiets drastisch doet moet je wel zorgen dat je je aan je eigen regels houdt Tmobile. Ik ben woedend.
Nu maar afwachten wanneer de prutsers de blokkade eraf halen. Bellen kan niet dankzij de slimme actie van Tmobile.:@
Reputatie 6
Badge +17
Dat snap ik, en ik vind het ook erg vreemd.
Als je direct met T-Mobile in contact wilt komen, kun je dat het beste hier doen. Het kan 24-48 uur duren voor dat een medewerker op het klantenforum reageert.

Groet,
Bedankt Pilovali ga ik gelijk proberen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rolax,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je eerste post minder leuk is. Wel goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik zie dat je vanochtend een collega hebt gesproken en dat hij jou meer uitleg heeft gegeven over de blokkade. De blokkade is inmiddels verwijderd dus als het goed is moet je nu weer kunnen bellen.

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten!

Reageer