Beantwoord

Nummervermelding op factuur afschermen

• 3 februari 2017
  • 14 reacties
  • 984 Bekeken

Kan mijn bellers lijst ook ontzichtnaar worden gemaakt wil namelijk geen nummers op ,mjn, specificatie zien
icon

Beste antwoord door Sam- 3 februari 2017, 17:19

Hallo KhemaiR,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Het is niet mogelijk om alleen de nummers op je specificaties af te schermen. Als je ervoor wilt zorgen dat anderen je gebelde nummers niet te zien krijgen dan kan je in eerste instantie je wachtwoord aanpassen zodat alleen jij in kan loggen. Is dit voor jou geen optie, dan kunnen wij de beschikbaarheid van de facturen voor je uitschakelen. Dit houdt in dat je gebruik kan blijven van My T-Mobile, je verbruikstatus kan inzien, aanpassingen kan doen, maar je facturen niet te downloaden zijn.

Als je hier gebruik van wilt maken, dan horen we het graag van je! Heb je andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons weten. 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo KhemaiR,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Het is niet mogelijk om alleen de nummers op je specificaties af te schermen. Als je ervoor wilt zorgen dat anderen je gebelde nummers niet te zien krijgen dan kan je in eerste instantie je wachtwoord aanpassen zodat alleen jij in kan loggen. Is dit voor jou geen optie, dan kunnen wij de beschikbaarheid van de facturen voor je uitschakelen. Dit houdt in dat je gebruik kan blijven van My T-Mobile, je verbruikstatus kan inzien, aanpassingen kan doen, maar je facturen niet te downloaden zijn.

Als je hier gebruik van wilt maken, dan horen we het graag van je! Heb je andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons weten. 😉
Ja dat is goed wil er,gebruik van,maken is het. Wel vertrouwelijk dan kan ik niet meer mijn facature inkijken wie ik heb gebeld of wie mij heeft gebeld toch. Nr is dan niet opvraagbaar of zichtbaar toch
Reputatie 6
Badge +17
Hallo KhemaiR,

Bedankt voor je reactie! Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan. De wijziging is dus doorgevoerd. Binnen 2 werkdagen zal de verandering voor jou ook zichtbaar zijn.

Het is dan niet meer mogelijk om via My T-Mobile de facturen en specificaties op te vragen.

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Hey goedenavond,
Ik wil het zelfde als khemaiR hebben op me facturen dat niks zichtbaar is zoals nummers waarmee ik heb gebeld etc.. kan dat?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi TmobileFan (toffe naam, haha!),

Ik heb meteen even met je meegekeken! Volgens ons systeem staat de specificatie bij jou al uit! Deze zou je dus in het vervolg niet meer moeten kunnen inzien. Laat het ons weten als dat toch het geval is, dan duiken wij er nog eens voor je in!
Wanneer word het verwerkt want ik zie het nog steeds?
Ik zou dir ook willen
Reputatie 7
Badge +20
@TmobileFan

Doel je hier wellicht mee op de verbruikstatus, in plaats van de factuur? Na jouw laatste bericht is er namelijk nog geen nieuwe factuur geweest, dus het is dan even afwachten tot je die ontvangt. Verbruik op My T-Mobile kunnen wij niet voor je verwijderen.

@Gealxb

Dan gaan we dat regelen! 🙂 Ik heb het verwerkt, dus op de volgende factuur zou dit aangepast moeten zijn!
Ik bedoel factuurspecificatie dus alle nummers die ik heb gebeld en smst in de ene maand van me factuur, die je online kan zien of met een acceptgiro. Die wil ik graag uit hebben dat ik niks kan zien
Reputatie 7
Badge +20
Hi TmobileFan,

Het is niet mogelijk om alleen de nummers op je specificaties af te schermen. Wat we wel kunnen doen is de facturen in z'n geheel blokkeren zodat deze niet ingezien kunnen worden. Het is dan niet meer mogelijk om via My T-Mobile de facturen en specificaties op te vragen. Als je daarmee akkoord gaat dan kunnen we dat in orde maken voor je.

Ik hoor graag of je akkoord gaat.
Ja is goed blokkeer maar
Reputatie 7
Badge +19
Hoi TmobileFan,

Ik heb het voor jou in orde gemaakt en de specificaties voor je afgeschermd! Hopelijk is zo alles naar wens!

Heb je meer vragen, let us know!
Graag zou ik ook al mijn facturen willen blokkeren.
Reputatie 7
Badge +20
@Gerda26011985

Ik zie dat je hier ook al een eigen topic over hebt geopend. Het is niet nodig om dubbele berichten over één onderwerp te plaatsen, aangezien dit als spam wordt gezien. Zie ook onze huisregels.

Aangezien dit topic al ruim een jaar oud is gaat dit topic op slot.