Beantwoord

Nummerweergaven op faktuur

• 2 september 2013
  • 4 reacties
  • 342 Bekeken

Beste Patrick,
Ik heb mijn eerste fatkuur ontvangen van Tmobile, maar hier staan helemaal geen gebelde telefoonnummers op vermeld zoals ik gewend ben bij mijn vorige provider. Klopt dit, of moet ik hiervoor ergens anders kijken?

Groet, M
icon

Beste antwoord door Roytje87 2 september 2013, 07:49

@M0na

Welkom op het forum! :)

Heb je deze factuur per post ontvangen? Hier wordt normaliter alleen de periodieke kosten en het verbruik op weergegeven, tenzij je specifiek aangeeft dat je ook de specificatie wilt (dit kost wel extra). Echter is dit wil online te vinden. Als je de factuur downloadt vanuit My T-Mobile, zie je op de eerste pagina de periodieke kosten staan en vanaf de tweede pagina begint de specificatie.
Bekijk origineel

4 reacties

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/johans--303491/"

Elk gesprek komt op de specificaties te staan. Ook bellen naar een gratis nummer hoort op de specificaties te staan. Zou je kunnen aangeven op welke datum en tijdstip dit gesprek heeft plaatsgevonden. Is er naar KPN gebeld met het nummer waarmee je nu geregistreerd bent op het forum? Mocht het zijn dat het om een ander 06-nummer gaat dan kan je mij dit nummer in een privébericht sturen. ;)

Ik wacht je bericht af!

Razza, bedankt voor de reactie. Er s naar KPN gebeld met een andere GSM dan waarmee ik hier geregistreerd ben, maar wel één met een T-mobile abonnement.
Ik stuur je een prive-bericht.

Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +16
@JohanS+

Elk gesprek komt op de specificaties te staan. Ook bellen naar een gratis nummer hoort op de specificaties te staan. Zou je kunnen aangeven op welke datum en tijdstip dit gesprek heeft plaatsgevonden. Is er naar KPN gebeld met het nummer waarmee je nu geregistreerd bent op het forum? Mocht het zijn dat het om een ander 06-nummer gaat dan kan je mij dit nummer in een privébericht sturen. 😉

Ik wacht je bericht af!
Ik heb ook een vraag over de gebelde nummers die op de factuur staan.

Wij hebben gebeld met de klantenservice van KPN. Dit is een gratis nummer (0800-0402). Maar dit (gratis) gesprek is niet terug te vinden op de factuur van T-mobile. En dat is heel vervelend, want wij hebben nu een geschil met KPN.
Wij hebben ons internetabonnement bij KPN telefonisch opgezegd.
De medewerker van de klantenservice van KPN heeft echter een fout gemaakt waardoor deze opzegging niet is vermeld in hus systeem. Hierdoor bleef het abonnement doorlopen en volgens hen hebben wij helemaal niet gebeld met KPN.

In het logboek van de telefoon is het gesprek wel terug te vinden. Ik moet dus een factuur van T-mobile hebben waarop het gesprek met KPN ook wordt vermeld. Dat is het enige bewijs dat de fout bij de medewerker van KPN ligt.

Hoe kom ik nu aan een overzicht (factuur) van T-mobile waarop dit gesprek is vermeld??
Reputatie 3
@M0na

Welkom op het forum! :)

Heb je deze factuur per post ontvangen? Hier wordt normaliter alleen de periodieke kosten en het verbruik op weergegeven, tenzij je specifiek aangeeft dat je ook de specificatie wilt (dit kost wel extra). Echter is dit wil online te vinden. Als je de factuur downloadt vanuit My T-Mobile, zie je op de eerste pagina de periodieke kosten staan en vanaf de tweede pagina begint de specificatie.

Reageer