Beantwoord

Omgezet naar Prepaid

• 2 januari 2017
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Ik zit al een lange tijd in het buitenland en kom binnenkort terug naar Nederland. Nu ben ik mijn sim-kaart verloren en wou hierom een nieuwe aanvragen, echter zodra ik inlog zie ik dat mijn abonnement op dit moment is omgezet naar prepaid. Hoe is dit mogelijk en ben ik hierom de mogelijkheid verloren om mijn abonnement met een toestel te verlengen? Zou u mij dit nader kunnen toelichten?
icon

Beste antwoord door Rosan 2 januari 2017, 12:18

Beste Duygucan omzetten naar pre paid gebeurt niet zomaar dat is eigenlijk altijd de oorzaak dat er niet betaald is.

Als er maanden lang niet betaald word krijg je meerdere mogelijkheden om de openstaande facturen te betalen.

Gebeurt dit niet word je uiteindelijk afgesloten en omgezet naar pre-paid.

Is het zover gekomen dan is jouw case overgezet naar de incasso en kan je alleen maar op die manier nog de betalingen regelen.

Ook zou het kunnen dat jezelf je abonnement heb opgezegd en ook dan word hij einde looptijd omgezet naar pre paid als je dit heb aangevraagd.

In jouw T Mobile account kun je kijken of de contact mogelijkheden nog wel kloppen zoals je E Mail en huis adres.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Badge +13
Beste Duygucan omzetten naar pre paid gebeurt niet zomaar dat is eigenlijk altijd de oorzaak dat er niet betaald is.
Als er maanden lang niet betaald word krijg je meerdere mogelijkheden om de openstaande facturen te betalen.
Gebeurt dit niet word je uiteindelijk afgesloten en omgezet naar pre-paid.
Is het zover gekomen dan is jouw case overgezet naar de incasso en kan je alleen maar op die manier nog de betalingen regelen.

Ook zou het kunnen dat jezelf je abonnement heb opgezegd en ook dan word hij einde looptijd omgezet naar pre paid als je dit heb aangevraagd.

In jouw T Mobile account kun je kijken of de contact mogelijkheden nog wel kloppen zoals je E Mail en huis adres.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Duygucan,

Rosan had het in haar eerste alinea bij het rechte eind. Op 28 december is jouw nummer omgezet naar PrePaid, omdat er een langdurige betalingsachterstand is. De factuur van 31 augustus is niet voldaan. Het openstaande saldo is op dit moment €266,98. Dit is op het moment nog niet overgedragen aan een incassobureau, dus ik kan je alleen maar met klem aanraden om dit bedrag zo snel mogelijk over te maken.

Wanneer het niet lukt om dit bedrag over te maken, wordt het openstaande saldo dus overgedragen aan een incassobureau. Je ontvangt dan binnen 14 dagen bericht over de vervolgstappen en wat er dan moet gebeuren. Als het geld bij ons op tijd binnen is, dan kan dit nog worden tegengehouden en wordt jouw telefoonnummer weer omgezet naar een abonnement.

Laat je ons weten of het allemaal helder is? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!