Beantwoord

onbekend T-Mobile nummer op factuur

• 17 september 2020
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Ik ben geen klant van T-Mobile. In mijn factuur van mijn provider staat dat ik 5x achter elkaar ge-sms’t heb naar een voor mij onbekend 06 nummer. Deze smsjes zijn in mijn telefoon niet terug te vinden. Ik heb deze smsjes ook zeker niet gestuurd. Nadat ik dit nummer had opgezocht, bleek het om een T-Mobile nummer te gaan. Dit nummer kan niet gebeld worden (via verschillende telefoons geprobeerd). Omdat dit nummer wel afkomstig is van jullie vraag ik me af of jullie hier iets meer over zouden kunnen weten. Ik heb het nummer niet erbij gezet ivm privacy. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 17 september 2020, 16:41

Hallo @Sas200  Je eigen provider moet uitzoeken wat hier eventueel mis is gegaan.

TM kan naar dat nummer kijken maar heeft ook te maken met regels enz. Ze kunnen dus ook niet aan je doorgeven wie en wat.

Je kan bij je provider een verzoek indienen tot onderzoek en het geld terug vragen.

Kunnen het ook broekzak sms’jes zijn geweest?

Succes en groetjes.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Sas200  Je eigen provider moet uitzoeken wat hier eventueel mis is gegaan.

TM kan naar dat nummer kijken maar heeft ook te maken met regels enz. Ze kunnen dus ook niet aan je doorgeven wie en wat.

Je kan bij je provider een verzoek indienen tot onderzoek en het geld terug vragen.

Succes en groetjes.

Hallo @Sas200  Je eigen provider moet uitzoeken wat hier eventueel mis is gegaan.

Succes en groetjes.

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb het nummer geprobeerd te bellen maar krijg dan alleen even geruis te horen. Ik dacht misschien is er sprake van fraude o.i.d. Ik dacht dat jullie wellicht eerder zo’n melding hebben gehad of misschien zou het nummer jullie bekend voor komen. Een broekzak smsje kan het niet zijn aangezien mijn telefoon buiten gebruik altijd vergrendeld is en dit nummer voor mij onbekend is. De smsjes zijn ook niet te vinden in mijn telefoon. 

Reageer