Beantwoord

Onbekend telefoonnummer

• 24 november 2018
  • 3 reacties
  • 627 Bekeken

Op mijn afrekening staat een gesprek van 2 uur .....kostten 144,11 en nog een paar kortere gesprekken naar een buitenlandse nummer 12465711694 . Zowel ik als mijn vrouw kennen dit nummer niet .Totaal is er bijna 160 euro afgeboekt. Ik kan helaas geen T mobile nummer vinden waar ik naar toe kan bellen om dit uit te laten zoeken. Via de vragen op de site kom ik ook niet veel verder.
icon

Beste antwoord door Folkert 24 november 2018, 17:19

Beste Thomas,

Blokkeer in de tussentijd alle opties voor bellen naar het buitenland in Mijn T-Mobile bij Gegevens & Instellingen, Blokkades.
Een forum moderator kan je verder helpen om precies uit te vinden wat er gebeurd is.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Thomas,

Blokkeer in de tussentijd alle opties voor bellen naar het buitenland in Mijn T-Mobile bij Gegevens & Instellingen, Blokkades.
Een forum moderator kan je verder helpen om precies uit te vinden wat er gebeurd is.

Groet, Folkert
Ik heb inmiddels een vriendelijk medewerker aan de lijn gehad die het gaat uitzoeken , zelfs in zijn eigen tijd en hij gaat me een formulier toesturen want 2 uur bellen naar een buitenlands nummer is wel heeeeel lang. Vooral als je 60+ bent en al 100 jaar getrouwd bent ( gevoel )
Reputatie 7
Badge +18
Dat is heel mooi. Hoop dat alles snel opgelost wordt. Toch mijn advies om bellen naar het buitenland te blokkeren. Ik doe het zelf ook, gaat heel eenvoudig via Mijn T-Mobile. Alleen op vakantie in de EU haal ik de blokkade er even af. Dat kan zelfs onderweg via de T-Mobile app.

Reageer