Beantwoord

Onderzoek naar mobiele diensten

• 15 maart 2016
  • 9 reacties
  • 285 Bekeken

Ik ben pas anderhalf geleden erachter gekomen dat ik wekelijks 4.50 extra heb betaald en dat wel 2 jaar lang voor een mobiele dienst xxxtmobile4you waar ik nix van afweet ik heb heb een online brief gestuurd 1.5 week geleden voor een onderzoek en heb nog nix gehoord mij vraag is nu wanneer krijg ik antwoors van jullie
icon

Beste antwoord door KoenM 16 maart 2016, 02:34

Ik ben pas anderhalf geleden erachter gekomen dat ik wekelijks 4.50 extra heb betaald en dat wel 2 jaar lang voor een mobiele dienst xxxtmobile4you waar ik nix van afweet ik heb heb een online brief gestuurd 1.5 week geleden voor een onderzoek en heb nog nix gehoord mij vraag is nu wanneer krijg ik antwoors van jullie

Hoi isow,

Welkom op het forum!

Terecht dat je wilt weten hoe het ervoor staat. Dat kan ik je helaas niet zeggen, maar ik kan je wel vertellen (uit eigen ervaring) dat er wel wat weekjes overheen gaan. Na het opsturen van de 'onderzoeksformulier' heeft het voor mij ongeveer 3 a 4 weken geduurd.

Indien van toepassing wordt vaak wel al geld gecrediteerd, echter komt de bevestiging later binnen. Het kan dus zijn dat je op je volgende factuur al iets ziet staan hierover. Uiteraard wanneer T-Mobile besluit om terug te betalen, daar ga ik verder niet over.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

9 reacties

Dankjewel helemaal toppie
Reputatie 7
Badge +15
Hey Isow,

Dat snap ik! Ik heb daarom voor jou een terugstortverzoek ingediend bij onze incasso-afdeling. Deze verzoeken worden iedere maandag en woensdag verwerkt. In jouw geval morgen dus al. Je hebt dan binnen een week het bedrag op je rekening. 🙂

Ik hoop dat we je zo goed hebben geholpen, als je nog vragen hebt, let us know!
Oh j a ik leeset het nu pas dat ze de helft van het bedrag gaan vergoeden 283 euro word verrekend met mij factuur maar ik wil die geld eigelijk op me rekening hebben
Reputatie 6
Badge +17
Hi Isow,

Goed dat je dit nogmaals bij ons navraagt. Ik ben gelijk voor je gaan kijken hoe ver onze collega's zijn met het onderzoek.

Het onderzoek was op 9 april afgerond. Op deze datum hebben onze collega's je ook een e-mail gestuurd met daarin het resultaat van het onderzoek. Zou je willen controleren of je deze e-mail hebt ontvangen? Ik heb je een privébericht gestuurd met de informatie die belangrijk is.

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Ik zou vorige week antwoord krijgen maar heb.nog steeds nix gehoord van jullie ?
Reputatie 6
Badge +17
Hi isow,

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het onderzoek loopt op dit moment nog. Door de drukte kan het helaas wat langer duren voordat je hier een reactie op krijgt. Onze collega's streven er naar om je binnen 31 dagen van een reactie te voorzien. De aanvraag is op 5 maart bij ons binnen gekomen, dus verwacht ik dat je volgende week een reactie krijgt.

Als je in de tussentijd nog vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Kunne julie mischien kijken wat de uitslag ervan is en of ze er eigelijk wel mee bezig zijn ???
Ik wacht nu al 4 weken maar ik heb nog steeds niks van jullie gehoord
Reputatie 6

Hoi isow,

Welkom op het forum!

Terecht dat je wilt weten hoe het ervoor staat. Dat kan ik je helaas niet zeggen, maar ik kan je wel vertellen (uit eigen ervaring) dat er wel wat weekjes overheen gaan. Na het opsturen van de 'onderzoeksformulier' heeft het voor mij ongeveer 3 a 4 weken geduurd.

Indien van toepassing wordt vaak wel al geld gecrediteerd, echter komt de bevestiging later binnen. Het kan dus zijn dat je op je volgende factuur al iets ziet staan hierover. Uiteraard wanneer T-Mobile besluit om terug te betalen, daar ga ik verder niet over.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!

Reageer