Beantwoord

onderzoeksformulier werkt niet

• 26 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Goedendag,

Vorige maand al het onderzoeksformulier ingevuld via de mobiel en vervolgens niets gehoord.
Daarom zojuist gebeld en klaarblijkelijk is dit nooit doorgekomen. 
Nu al meerdere malen geprobeerd dit in te vullen via de mobiel en ook via de laptop, maar wat ik ook probeer, ik krijg steeds dezelfde melding ‘onverwachte fout, probeer het later opnieuw’.
Het kan zijn dat dit vorige maand ook gebeurd is en dat ik dit toen niet gezien heb, maar als dit nu al een maand gaande is, dan lijkt het me dat er iets goed fout is. 
Graag hoor ik het als dit probleem afgelopen is, zodat ik een onderzoek in kan stellen naar een reclamedienst waar ik mezelf niet voor aangemeld is. 
Tevens als feedback: zorg ervoor dat mensen niet eerst hoeven te betalen op het moment dat ze frauduleus aangemeld worden voor een of andere payservice en laat ze dit dan eerst maar bewijzen. Zoals het nu gaat is het compleet omgedraaid en moet ik er zelf achteraan. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 27 oktober 2020, 10:43

Goedemorgen @nickligthart   Dank voor het doorgeven dat het formulier niet goed werkt.

Gelukkig  kan zelf je veel doen om te voorkomen klik ▶️Hier  dat dit vaker zal gebeuren

“Tevens als feedback: zorg ervoor dat mensen niet eerst hoeven te betalen op het moment dat ze frauduleus aangemeld worden voor een of andere payservice en laat ze dit dan eerst maar bewijzen. Zoals het nu gaat is het compleet omgedraaid en moet ik er zelf achteraan” 

TM kan toch niet zien en weten of jij niet vrijwillig ben lid geworden van een of andere o.a. spelletjes site. Mensen klikken (ook via Facebook) alles aan zonder er bij na te denken.

Snel FTMSC blokkeren in je account dan heb je er geen last meer van

Groetjes 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @nickligthart   Dank voor het doorgeven dat het formulier niet goed werkt.

Gelukkig  kan zelf je veel doen om te voorkomen klik ▶️Hier  dat dit vaker zal gebeuren

“Tevens als feedback: zorg ervoor dat mensen niet eerst hoeven te betalen op het moment dat ze frauduleus aangemeld worden voor een of andere payservice en laat ze dit dan eerst maar bewijzen. Zoals het nu gaat is het compleet omgedraaid en moet ik er zelf achteraan” 

TM kan toch niet zien en weten of jij niet vrijwillig ben lid geworden van een of andere o.a. spelletjes site. Mensen klikken (ook via Facebook) alles aan zonder er bij na te denken.

Snel FTMSC blokkeren in je account dan heb je er geen last meer van

Groetjes 

Als je hier last van hebt, even bellen naar de technische dienst. Ze vullen het voor je in en sturen het door naar de technische dienst.

“TM kan toch niet zien en weten of jij niet vrijwillig ben lid geworden van een of andere o.a. spelletjes site. Mensen klikken (ook via Facebook) alles aan zonder er bij na te denken.”

Misschien heb ik het verkeerd verwoord, maar waar ik tegenaan liep. 
Tijdens werk heb ik een sms gekregen dat ik aangemeld ben voor een bepaalde FTMSC dienst, deze heb ik direct uit kunnen zetten. 
Hierna moest ik 3 weken wachten voordat ik er iets mee kon doen, omdat de facturatie eerst geweest moet zijn. Op het moment dat je eerder een onderzoek in kan laten stellen, kan je de facturatie voor zijn, waarbij de kosten niet vooruit moet betalen. 

Reageer