Oneens met hoge factuur

• 25 november 2020
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Op 3 december 2018 heb ik een rekening gekregen van € 1.670,88 terwijl al mijn rekeningen daarvoor en daarna € 30,58 bedroegen. Ik ben slachtoffer van telefoonfraude.

na meerder malen contact te hebben gehad met jullie is jullie want nu weer zoals toen dat het mijn eigenschuld is en dat ik niks terug krijg dus maar 1670,- euro moet betalen. Hoe kan dit mijn schuld zijn als er 1234KEER!! Naar een 0900 nummer is gebelt exact elke 30 seconde op en af voor 8 uur lang! Ik ben gewoon de dupe en vind niet dat ik hiervoor moet opdraaaien !!!  

Hierdoor verzoek ik om kwijtschelding van de rekening / terugbetaling van de door mij betaalde kosten om de volgende reden:

1. Ik betwist dat T-Mobile de dienst waarvoor zij de kosten bij mij in rekening gebracht aan mij heeft geleverd.
  2. T-Mobile is tekort geschoten in de zorg- en waarschuwingsplicht, die zij als provider ten opzichte van mij had moeten nakomen. Als gezegd, eind 2018 was er een onverklaarbare stijging van het gebruik van mijn nummer (structureel € 30,58 per maand ten opzichte van ineens € 1.670.88, een stijging van 5.567 % !) op grond waarvan u tegen het licht van de toen al vaak voorkomende telefoonfraude mij op die opvallende stijging had moeten wijzen. Temeer omdat dat gebruik alleen voor T-Mobile en niet voor mij inzichtelijk is en ik niet kon ingrijpen.

Ik laat het er niet bij zitten. Indien u geen gevolg geeft aan mijn verzoek noch mij anderszins tegemoet komt dan geef ik mijn zaak aan een advocaat en ga ik te werk via social media. Ik hoop dat dat niet nodig is.

Met vriendelijke groet,

Hoogeveen

David 1 maand geleden

Hi @return12,

Dat is een flinke factuur inderdaad, maar wel één uit 2018 waar toentertijd ook al onderzoek naar is gedaan en toen is er ook al een uitkomst gegeven. Mijn collega Jacob heeft je dit ook via Twitter uitgelegd en om verdere informatie gevraagd, dus daar kun je nog op reageren, maar ik durf niet te zeggen of hier nog iets aan gedaan kan worden op dit moment.

Het handigste is om het nu via één kanaal te laten lopen, zodat er geen dubbel werk en verwarring ontstaat. Als we je op onze Community kunnen helpen, laat het ons weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @return12 

T-Mobile heeft geen zorgplicht maar het gaat hier wel om een fors bedrag, even afwachten of er iets aan gedaan kan worden.

Verder kan je in je My T-Mobile account verschillende diensten blokkeren zodat dit niet nogmaals kan gebeuren.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @return12,

Dat is een flinke factuur inderdaad, maar wel één uit 2018 waar toentertijd ook al onderzoek naar is gedaan en toen is er ook al een uitkomst gegeven. Mijn collega Jacob heeft je dit ook via Twitter uitgelegd en om verdere informatie gevraagd, dus daar kun je nog op reageren, maar ik durf niet te zeggen of hier nog iets aan gedaan kan worden op dit moment.

Het handigste is om het nu via één kanaal te laten lopen, zodat er geen dubbel werk en verwarring ontstaat. Als we je op onze Community kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer