Geachte heer/mevrouw,
Op 3 december 2018 heb ik een rekening gekregen van € 1.670,88 terwijl al mijn rekeningen daarvoor en daarna € 30,58 bedroegen. Ik ben slachtoffer van telefoonfraude.
na meerder malen contact te hebben gehad met jullie is jullie want nu weer zoals toen dat het mijn eigenschuld is en dat ik niks terug krijg dus maar 1670,- euro moet betalen. Hoe kan dit mijn schuld zijn als er 1234KEER!! Naar een 0900 nummer is gebelt exact elke 30 seconde op en af voor 8 uur lang! Ik ben gewoon de dupe en vind niet dat ik hiervoor moet opdraaaien !!!
Hierdoor verzoek ik om kwijtschelding van de rekening / terugbetaling van de door mij betaalde kosten om de volgende reden:
- Ik betwist dat T-Mobile de dienst waarvoor zij de kosten bij mij in rekening gebracht aan mij heeft geleverd.
- T-Mobile is tekort geschoten in de zorg- en waarschuwingsplicht, die zij als provider ten opzichte van mij had moeten nakomen. Als gezegd, eind 2018 was er een onverklaarbare stijging van het gebruik van mijn nummer (structureel € 30,58 per maand ten opzichte van ineens € 1.670.88, een stijging van 5.567 % !) op grond waarvan u tegen het licht van de toen al vaak voorkomende telefoonfraude mij op die opvallende stijging had moeten wijzen. Temeer omdat dat gebruik alleen voor T-Mobile en niet voor mij inzichtelijk is en ik niet kon ingrijpen.
Ik laat het er niet bij zitten. Indien u geen gevolg geeft aan mijn verzoek noch mij anderszins tegemoet komt dan geef ik mijn zaak aan een advocaat en ga ik te werk via social media. Ik hoop dat dat niet nodig is.
Met vriendelijke groet,
Hoogeveen