Beantwoord

Ongevraagd afschrijven via factuur door Gameplaneet - Mobster Limited


Sinds april wordt er opeens geld automatisch afgeschreven door Mobster Limited, zonder dat ik gebruik maak van hun diensten Gameplaneet: ik heb geen game apps op mijn toestel geïnstalleerd en me hiervoor niet aangemeld: inmiddels is er € 60,- afgeschreven.
Ik wist niet eens dat het überhaupt mogelijk was via mijn T mobile factuur door derden geld te incasseren?
Nu blijk je aan te moeten geven bij T mobiel deze 'dienst' te blokkeren: uiteraard direct gedaan:
Ik begrijp dat helaas zeer veel mensen dit overkomt en T mobile zijn klanten tegemoet komt? hoe kan kan ik mijn geld terug vorderen? Met vr. groet Maartje
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 juli 2018, 14:58

Beste Mmaartje, heel vervelend en brutaal van die sites, TM kan en mag het niet blokkeren omdat er altijd mensen zijn die hier wel bewust lid van zijn.

hoogswaarschijnelijk heb je perongeluk op een link geklikt,

lees hier wat je nog meer kan doen om dit te stoppen.

https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-en-sms-diensten-deel-3-181844



succes!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Vul het formulier in bij TM ze gaan dan een onderzoek starten.
Mocht je hier nog meer vragen over hebben, lezen wij het wel.👍🏻
Ik heb gisteren van teens tv een sms gehad dat ik een abonnement van €7.50 per week heb gestart terwijl dat ik dat niet gedaan heb. Via infopay.nl inmiddels gestopt en gelijk blokkade in t-mobile app aan gezet. Vandaag kreeg ik er weer een sms maar dan van redlightvideos a €4.50 per week.
Als het goed is zal deze niet afgeschreven worden aldus T-Mobile waar ik net contact mee gehad heb. Heb inmmiddels online onderzoeksformulier verzonden.
Wou het ff kwijt.
Blokkeer die criminelen
Badge +13
@mmaartje de specialisten gaan er zeker mee aan de slag en wanneer onterecht krijg je op een van de facturen die volgen (onderzoek duurt Max 30 dagen dacht ik zo uit mijn hoofd) een credith factuur.
je zult dus eerste hogere factuur hebben maar wanneer het idd zonder dat jij dot doorhad is gebeurt daarna weer een lagere factuur hebben.
Let wel je moet dus niet zelf gaan storneren want dan krijg je nog hogeren facturen 😉
Reputatie 7
Badge +20
Beste Mmaartje, heel vervelend en brutaal van die sites, TM kan en mag het niet blokkeren omdat er altijd mensen zijn die hier wel bewust lid van zijn.
hoogswaarschijnelijk heb je perongeluk op een link geklikt,
lees hier wat je nog meer kan doen om dit te stoppen.
https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-en-sms-diensten-deel-3-181844

succes!
@CrisTien Ik heb het reeds gestopt, dank je wel, maar hoe krijg ik mijn geld terug, heeft iemand mailadres Mobster Limited: die zal waarschijnlijk niet reageren, kan ik dit bij T mobile terug vorderen?
Vul het formulier in bij TM ze gaan dan een onderzoek starten.
Mocht je hier nog meer vragen over hebben, lezen wij het wel.👍🏻

Hoi Cris Tien, Ik heb een bericht ontvangen van Mobster Limited ze geven aan het geld niet te crediteren: ik zou een spel hebben gedownload..???? het zijn echt oplichters.. elke week € 5 afschrijven zonder verdere berichten etc!!! heb dit uiteraard niet bewust gedaan:
wellicht 1 van mijn minderjarige kinderen, maar dan is dat natuurlijk via een banner of zo gebeurd!!
Ik ben heel benieuwd naar T mobile: het feit dat er zomaar derden via mijn automatische betalingen// factuur die ik met t mobile heb afgesloten geld kan worden afgeschreven is echt schandalig: t mobile verschuilt zich achter het banksysteem maar zij kunnen bij voorbaat bij iedereen dit uitzetten en het aan de klant overlaten of ze er gebruik van maken!!! ben zeer lang vaste klant en ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen! #tmobile
Reputatie 7
Badge +10
Hallo mmaartje,


Heb je het Online melding formulier ingevuld ?
Hallo mmaartje,


Heb je het Online melding formulier ingevuld ?

Jazeker, maar ben heel benieuwd of hier daadwerkelijk een onderzoek naar gedaan wordt,
Mobster zegt gewoon je bent akkoord gegaan dus dit mogen we doen: ik ben dus niet bewust akkoord gegaan: ik heb niet eens spel apps op mijn mobiel, ik speel geen games!!!
Las al dat dit 5 jaar geleden al begon bij T mobile klanten... aan mijn facturen is te zien dat ik afgelopen jaren dat ik klant ben een zeer regelmatig factuur patroon heb.. tot dat Mobster Limited mij ging oplichten! dat je zo je geld moet verdienen... ik vraag me nu af hoe ik mijn geld kan storneren: ik wil wel een deel betalen: gewoon normaal maand bedrag aan t-mobile maar niet het deel aan Mobster
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mmaartje,

Hidden.nld, onze Klantexpert, heeft je de goede instructies gegeven! 🙂 Ik wil je wel adviseren het bedrag (of een deel ervan) niet te storneren. Het voelt wellicht niet goed om dit geld, van deze game, over te maken, maar storneren maakt het er alleen maar lastiger op. Onze specialisten gaan voor je onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en als je in je gelijk wordt gesteld, wordt het geld teruggestort.

Mocht je hier nog andere vragen over hebben, dan horen we dat graag!
Hallo mmaartje,


Heb je het Online melding formulier ingevuld ?

Hoi, ja heb ik gedaan, dank je.. heel benieuwd of de 'specialisten' er mee aan de slag gaan!

Reageer