Beantwoord

Ongewenst abo Tjoomo Content Service

• 28 mei 2017
  • 7 reacties
  • 349 Bekeken

Vanavond SMS gekregen met de mededeling dat ik een abo afgesloten zou hebben voor Tjoomo games. Ik heb absoluut geen abo afgesloten, speel uberhaupt geen games en wens dus zeker geen €7.50 pw hiervoor te betalen. Via google 2 tips gevonden...antwoorden op de ontvangen SMS met STOP...helaas is antwoorden niet mogelijk. De 2e optie is afmelden via Payinfo.nl...deze site werkt niet. Wat nu.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 29 mei 2017, 12:44

Hoi Anjer16 en olafkorsman, welkom op het klantenforum.

Proberen jullie allebei payinfo.nl te openen op een tablet/telefoon? Zouden jullie het dan eens via een vaste verbinding willen proberen? (Of via wi-fi, als je het eerder via 3G/4G probeerde.) De website is hier wel bereikbaar namelijk. (Het kan zijn dat ze gisteren onderhoud hadden, dan zijn ze soms even 'uit de lucht'.)

We hebben een algemeen topic over sms-diensten en wat te doen als je per ongeluk zo'n dienst hebt geactiveerd. Zouden jullie de openingspost daarvan eens door willen nemen? Daar lees je meer over inzien/opzeggen + blokkeren van de diensten en hoe je je geld terug kunt vragen als je van mening bent dat het onterecht was. T-Mobile start dan een onderzoek naar de aanmelding bij die dienst en als zij geen fatsoenlijk bewijs kunnen leveren (wat vaak het geval zal zijn), krijg je je geld terug.

Laten jullie weten of het geholpen heeft? 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Vanavond SMS gekregen met de mededeling dat ik een abo afgesloten zou hebben voor Tjoomo games. Ik heb absoluut geen abo afgesloten, speel uberhaupt geen games en wens dus zeker geen €7.50 pw hiervoor te betalen. Via google 2 tips gevonden...antwoorden op de ontvangen SMS met STOP...helaas is antwoorden niet mogelijk. De 2e optie is afmelden via Payinfo.nl...deze site werkt niet. Wat nu. Goedeavond, ik heb exact hetzelfde probleem...
Hoi Anjer16 en olafkorsman, welkom op het klantenforum.

Proberen jullie allebei payinfo.nl te openen op een tablet/telefoon? Zouden jullie het dan eens via een vaste verbinding willen proberen? (Of via wi-fi, als je het eerder via 3G/4G probeerde.) De website is hier wel bereikbaar namelijk. (Het kan zijn dat ze gisteren onderhoud hadden, dan zijn ze soms even 'uit de lucht'.)

We hebben een algemeen topic over sms-diensten en wat te doen als je per ongeluk zo'n dienst hebt geactiveerd. Zouden jullie de openingspost daarvan eens door willen nemen? Daar lees je meer over inzien/opzeggen + blokkeren van de diensten en hoe je je geld terug kunt vragen als je van mening bent dat het onterecht was. T-Mobile start dan een onderzoek naar de aanmelding bij die dienst en als zij geen fatsoenlijk bewijs kunnen leveren (wat vaak het geval zal zijn), krijg je je geld terug.

Laten jullie weten of het geholpen heeft? 🙂
Mijn vriend heeft sinds 24 mei een abonnement en ik opeens sinds gister, ik vinds dit een hele kwalijke zaak dat dit zomaar kan.
Ten eerste heb ik nergens op een link of wat dat ook gedrukt en ten tweede moet er een controle systeem van Tmobile zijn!
Ten tweede zou Tmobile dit soort bedrijven moeten blokkeren!!!
Die twee keer zeven vijftig komt terug!
(Mijn vriendin)
Hoi All Seeing Fish, welkom op het klantenforum.

Lees mijn post boven jouw twee posts even door en klik op het linkje naar het algemene topic. Daarin staat alle informatie die je nodig hebt om de dienst op te zeggen (als je dat nog niet gedaan hebt) en tevens hoe je dit voorkomt en hoe je het geld terugvraagt. Als jullie geen formulier invullen, komt er sowieso geen geld retour. 😉
Ik weet wat ik moet doen, maar het gaat mij er om dat IK hier de gene ben die iets moet gaan doen!

Hoe kan een derde in godsnaam zonder mijn toesteming een abonnement afluiten met mijn telefoonnummer!
Reputatie 4
Hi All Seeing Fish,

Daar zal ik je wat extra uitleg over geven! :)

Ik wil beginnen met het bedanken van onze klantexpert Kaassausje voor alle juiste & volledige informatie. Dit soort dingen gebeuren door (vaak) per ongeluk op advertenties te klikken of andere reclames. Dit gebeurt soms zelfs gewoon willekeurig. Het probleem is bij ons bekend en daarom zijn wij vaak heel coulant. Wij vinden het ook niet leuk dat onze klanten te maken krijgen met dit soort contentdiensten. Wij zetten de mogelijkheid van contentdiensten nooit standaard uit, omdat deze dienst wordt geleverd door bedrijven die reageren op een bepaalde klantbehoefte. T-Mobile probeert natuurlijk wel altijd klanten hiervoor te waarschuwen en te informeren. Vandaar dat wij hierover op het forum veel aandacht aan besteden.

Hopelijk heeft dit jouw zorgen weg kunnen nemen. Heb je meer vragen, stel ze gerust.

Reageer