Beantwoord

Ongewenst abonnement

• 14 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Goedenmiddag,

Lekker op vakantie en bij thuiskomst na 2 weken een gepeperde rekening van +/- €92,- omdat je zonder het te weten aan een louche website vastzit...…

Hoe kom ik hier vanaf en hoe kan het dat je provider je daar niet beter tegen kan beschermen, lijkt me ook voor een provider geen beste reclame..... ben het er ook mee eens (ik hoor de opmerkingen al) dat je als consument ook je risico's moet kennen als je een spelletje speelt op je mobiel.

Ik heb al op www.payinfo.nl het een en ander uit kunnen schakelen.

Hoop dat hiermee anderen gewaarschuwd zijn als je in het buitenland op het internet gaat surfen en dat de providers hun goed betalende klanten iets meer gaan beschermen.....…

Mvgr Geffroy Sol

icon

Beste antwoord door CrisTien 15 augustus 2020, 19:24

Beste @geffroysol 

Ik snap dat je hier niet op zit te wachten, maar klanten hebben ook een eigen verantwoordelijkheid om te kijken of ie ergens voor moet betalen. 

Je kan deze diensten zelf blokkeren in je account.
Lees hier meer informatie. en volg de tips om dit helemaal te stoppen.

Er staat ook een formulier om je geld terug te vragen in dat onderwerp, of dat zal lukken weet ik uiteraard niet!

Veel succes en fijn weekend 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Zomaar klikken op linkjes moet je niet in Nederland of in het buitenland doen. Dat maakt dus niet uit of je op vakantie bent.

Het is inderdaad wel een vervelende situatie. Maar zowel in de t-mobile app als op payinfo kun je een blokkade aanzetten zodat je niet meer van die premium diensten gebruik kunt maken. Je kunt in de app ook blokkades voor 0900 nummers en buitenland roaming aanzetten. Allemaal als je je dit niet zelf in de gaten wilt houden.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @geffroysol 

Ik snap dat je hier niet op zit te wachten, maar klanten hebben ook een eigen verantwoordelijkheid om te kijken of ie ergens voor moet betalen. 

Je kan deze diensten zelf blokkeren in je account.
Lees hier meer informatie. en volg de tips om dit helemaal te stoppen.

Er staat ook een formulier om je geld terug te vragen in dat onderwerp, of dat zal lukken weet ik uiteraard niet!

Veel succes en fijn weekend 

Reageer