Beantwoord

Ongewenst abonnement (Gamecraze)

• 10 november 2020
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 3 reacties

Hallo,

Vandaag tijdens het sporten had ik muziek aan staan via Youtube, vervolgens heb ik mijn telefoon in mijn zak gestopt en is er perongeluk op een linkje/advertentie van Tom & Jerry GameCraze gedrukt.

Even later kreeg ik een smsje waarin stond dat ik een abonnement heb afgesloten bij GameCraze voor het spelletje Tom & Jerry en dat er €5 zou worden afgeschreven van mij. En nu zie ik in de T-mobile App dat er inderdaad €5 is afgeschreven onder “overige kosten”

Er staat een linkje in de sms om de abbo op te zeggen: payinfo.nl. Maar dat vertrouw ik niet dus hoe kan ik dit stop zetten?

En hoe kan het zijn dat hun zomaar €5 in rekening kunnen brengen via mijn T-mobile? 

Hoop dat iemand mij verder kan helpen want hier wordt ik niet goed van 🙂!

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 november 2020, 10:24

Neem hier ook eens een kijke, er staat nuttige informatie in over hoe je dit kunt voorkomen in de toekomst en hoe je een melding kan doen als je het niet eens bent met de kosten.

https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/info-mobiele-internetdiensten-ftmsc-betalen-via-je-factuur-307787

Naast het blokkeren van aankopen bij derde partijen blokkeer ook betalen van betaalde sms diensten of mobiele diensten en aankopen in Google Play als je dat wilt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

De site www.payinfo.nl is juist in het leven geroepen door de sms dienst aanbieders na druk van de ACM. Daar kun jouw nummer blokkeren voor premium sms diensten.

Reputatie 7
Badge +18

Neem hier ook eens een kijke, er staat nuttige informatie in over hoe je dit kunt voorkomen in de toekomst en hoe je een melding kan doen als je het niet eens bent met de kosten.

https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/info-mobiele-internetdiensten-ftmsc-betalen-via-je-factuur-307787

Naast het blokkeren van aankopen bij derde partijen blokkeer ook betalen van betaalde sms diensten of mobiele diensten en aankopen in Google Play als je dat wilt.

Hoi,

Ik heb de abonnement geannuleerd via payinfo.nl, ik hoop dan ook dat het echt geannuleerd is. Heb ook gelijk alles geblokkeerd wat hier boven is aangegeven.

Bedankt voor uw hulp!

Reageer