Beantwoord

Ongewenst abonnement (Gameplaneet) - niet zichtbaar in Payinfo

• 5 februari 2020
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Beste,

Ik heb terwijl ik mijn telefoon in mijn broekzak stopte per ongeluk op een reclame van gameplaneet geklikt. Ik kreeg vervolgens een SMS waarin stond dat ik een abonnement van €5/week heb afgesloten en dat ik me via payinfo hiervoor kan afmelden.

Echter staat er op payinfo dat ik in de afgelopen 3 maanden geen transacties heb gemaakt, waardoor ik me ook niet kan afmelden. In de T-mobile app staat wel dat ik €5 aan overige kosten heb gemaakt en dat dit bij mijn volgende factuur wordt afgeschreven. 

Ik heb voor nu alle alle betalingen via T-mobiel factuur geblokkeerd (app store, FTMSC en derde partijen). Is dit genoeg of kan ik verwachten dat er (zonder blokkade via payinfo) volgende week weer €5 wordt afgeschreven? Ook wil ik graag weten of ik mijn geld terug kan krijgen.

Mvg

icon

Beste antwoord door CrisTien 5 februari 2020, 15:42

Goedemiddag @Dilara.1 Welkom. 
Die lastige broekzakken ook🙃 

Ik snap dat je hier niet op zit te wachten.

Je kan deze diensten zelf blokkeren in je account.
Lees hier meer informatie. en volg de tips om dit helemaal te stoppen.

Er staat ook een formulier om je geld terug te vragen in dat onderwerp, of dat zal lukken weet ik uiteraard niet!

Veel succes 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Dilara.1 Welkom. 
Die lastige broekzakken ook🙃 

Ik snap dat je hier niet op zit te wachten.

Je kan deze diensten zelf blokkeren in je account.
Lees hier meer informatie. en volg de tips om dit helemaal te stoppen.

Er staat ook een formulier om je geld terug te vragen in dat onderwerp, of dat zal lukken weet ik uiteraard niet!

Veel succes 

Reageer