Ongewenst SMS dienten GAMEZINE

• 23 juni 2020
  • 6 reacties
  • 1596 Bekeken

Ik kan de Titel niet wijzigen, het is GAMEZONE en niet GAMEZINE….

Sinds 22-06-2020 om 23:16 kreeg ik een SMS dat ik gebruikt maak van GAMEZONE voor €5,00 p/w.

Heb eerst wat rondgezocht op internet en las dat een jaar geleden ook al zoiets rondliep met "RedLightVideos”.

Blijkbaar dat mensen, nu ik ook, zomaar ergens lid van kunnen worden zonder iets te hebben geklikt.

In mijn situatie heb ik de telefoon niet eens aangeraakt, toen ik de SMS binnen kreeg van deze SMS dienst. Dus ik heb 100% zeker niet op een reclame of advertentie kunnen klikken!

Maar ach, daarna gelijk middels www.payinfo.nl geklikt en deze dienst stop gezet.

Daarna middels de T-mobile app ook alles geblokkeerd dat hopelijk dit in de toekomst ook stopt.

Ben al inmiddels al 20 jaar klant, begon ooit bij Ben, en heb dit nog nooit gehad……

Na alles geblokkeerd te hebben, ook maar een formulier in gevuld om deze klacht digitaal in te dienen middels https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur.

Nu maar afwachten dat T-mobile dit onderzoekt en ik niet de €5,00 hoeft te betalen.

Trouwens zou ik het bewijs wel willen zien hoe en wanneer ik akkoord heb gegeven voor deze dienst?

Zwart op wit, om zo te achterhalen hoe deze oplichters te werk zijn gegaan.

Trouwens, deze dienst wordt door dezezelfde mensen uitgevoerd, namelijk:

tnc mobitech solutions

Achter dit bedrijf zijn meerdere meldingen op het web te vinden.

Jammer dat ze gewoon door kunnen gaan met het oplichten van mensen…..

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @StanL 

Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet op zit te wachten! Je hebt in ieder geval al de juiste stappen genomen en mijn collega’s gaan zijn uiterste best doen voor jou. Zodra er meer bekend is over het onderzoek dan zullen we persoonlijk contact opnemen me jou!:smile:  Ik ben benieuwd, laat je weten hoe is afgelopen? 

Hallo,

Ik heb net ook zo een SMS ontvangen, zonder dat ik op iets geklikt heb… maar zeggen ze alleen dat ik van GameZone gebruik maak, en er staan nog geen kosten bij.

Ik wil eigenlijk niet op zo een link klikken en gewoon direct bij tmobile aangeven dat GameZone geen geld mag afrekenen over mijn nummer. Hoe kan ik dat doen?

Bedankt!

@lisa.wa In de MY-Tmobile inloggen en “betalen via je t mobile factuur” blokkeren, dan mogen ze het niet meer in rekening brengen, let wel op, je kan dus ook niet meer een betaalde SMS vesturen voor een loterij of goed doelen actie.

@Doornekamp33 ik heb ook een sms gekregen van 8877 over gamezone terwijl ik nergens op heb geklikt.  Hoe kom ik bij ''betalen via je t mobile factuur'' om het te blokkeren? Ik kan het niet vinden.

Groetjes Marissa

@langen Heb je een My T-Mobile account?

daar staat het in, even zoeken waar het precies staat ik kan het niet meer voor je opzoeken, heb geen mobiel meer van T-Mobile.

Ik dacht bij het kopje abonnement en instellingen.

Zo juist krijg ik mijn factuur per mail opgestuurd. Zie ik dat ik deze maand €20 extra moet betalen. Ik schijn opeens sinds 28 juli 5 euro per week aan gamezone te betalen. 

Geen idee wat het is. Even zoeken op internet en ik lees dat men een sms heeft gehad en dat er opeens 5 euro per week wordt afgeschreven door het nummer 8877. 

Dit gelezen te hebben, kijk ik in mijn sms box en zie ik tussen de enkele ongelezen sms'jes ook 1 van 8877 op 28 juli staan. Deze heb ik niet eens geopend toen. Ik zie nu idd dat in dat smsje staat dat er 5 euro per week wordt afgeschreven. Raar  dat je blijkbaar zonder een sms gelezen te hebben accoord kan geven op een afschrijving van 5 euro per week!

Gelukkig staat op de factuur van t-mobile hoe ik het kan stoppen. Dit ook meteen gedaan. En Zo juist ook de klantenservice gebeld. 

De dame die ik aan de telefoon had. Herkende mijn verhaal van meerdere klanten. Zij vertelde dat ze er voor zal zorgen dat de 20 euro met de volgende factuur verrekend gaat worden. Ze laat ook meteen een blokkade erop zetten zodat dat nummer mij niet meer kan smsen.

Nu hopen dat dat inderdaat gaat werken en ik mijn 20 euro terug krijg. Ik ben Ieder geval goed geholpen door de dame van de klantenservice.

Reageer