Beantwoord

ongewenste abonement

• 21 december 2019
  • 1 reactie
  • 663 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties

Vanmiddag ontving ik 2 sms’jes van gameplaneet met de volgende tekst “ Je gebruikt abonnement 'Ranger Vs Zombies Gameplaneet', kosten zijn €5,00/Week, Onb. Toegang. Ga naar gameplaneet.mobi/nl-nl Afmelden: payinfo.nl “ 

en 

“Je gebruikt abonnement 'Cop chase Gameplaneet', kosten zijn €5,00/Week, Onb. Toegang. Ga naar gameplaneet.mobi/nl-nl Afmelden: payinfo.nl”

ik dacht direct aan spam maar toch zat het mij niet lekker en na het controleren van mijn factuur blijkt er tot mijn verbazing €10,- te zijn afgeschreven! 

Hoe kan dit? Hoe is het mogelijk dat een bedrijf zomaar €5,- kan afschrijven zonder invoering van een e-mailadres,  wachtwoord of andere benodigde gegevens? 
Automatisch invullen heb ik uitstaan en onze zoon is pas 4 en heeft dit evt ook niet allemaal zelf kunnen invullen. 
Hoe krijg ik de €10 van mijn factuur af want die ga ik natuurlijk niet betalen. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 21 december 2019, 18:52

Goedenavond @P83 Welkom in de community van T-Mobile.

Altijd vervelend als ze zonder jou echte toestemming extra geld in rekening brengen.

Een spelletje spelen via Facebook of per ongeluk op een url klikken kan dit al veroorzaken.

Deze diensten zijn wel te blokkeren in je account. 
Lees hier meer informatie. Er staat ook een formulier om je geld terug te vragen in dat onderwerp.
En er is te lezen wat je allemaal kan doen om dit in het vervolg te voorkomen.

Snel aan de slag voor dat ze nog meer van je rekening afhalen

Veel succes!
Fijn weekend.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @P83 Welkom in de community van T-Mobile.

Altijd vervelend als ze zonder jou echte toestemming extra geld in rekening brengen.

Een spelletje spelen via Facebook of per ongeluk op een url klikken kan dit al veroorzaken.

Deze diensten zijn wel te blokkeren in je account. 
Lees hier meer informatie. Er staat ook een formulier om je geld terug te vragen in dat onderwerp.
En er is te lezen wat je allemaal kan doen om dit in het vervolg te voorkomen.

Snel aan de slag voor dat ze nog meer van je rekening afhalen

Veel succes!
Fijn weekend.

Reageer