Beantwoord

Ongewenste abonnement game planeet

• 4 februari 2020
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Er staat dat ik een abonnement heb aangesloten bij gameplaneet, jammer genoeg kom ik er pas na 4 maanden achter en heb ik bijna elke maand al meer als 20 euro betaalt waarbij zelfs januari 2020 er ook weer geld vanaf gehaald is. Is het mogelijk om het geld terug te krijgen aangezien het best veel geld is en ik echt geen abonnement heb aangesloten. Inmiddels heb ik het geblokkeerd waardoor er hopelijk geen abonnementen meer aangesloten kunnen worden via SMS.

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door TAVL 4 februari 2020, 12:40

Goedemiddag

Welkom op de community. Het is niet handig om jouw telefoonnummer als naam te gebruiken. Dit werkt spam, phishing en social engineering in de hand. Een moderator zal dit voor jou aanpassen.

Helaas zijn er een aantal van dit soort diensten actief, waarbij je direct een contract afsluit. Vaak via een reclame. Op de site van de aanbieder kun je kijken hoe jij je kunt afmelden. Je kunt diensten door derden via jouw factuur betalen in jouw profiel uit zetten, waardoor jij niet meer tegen dit soort problemen aan kunt lopen. 

Op deze pagina staat meer informatie over SMS diensten. Ook kun je via die pagina naar een onderzoeksformulier, waarmee je mogelijk jouw geld terug krijgt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag

Welkom op de community. Het is niet handig om jouw telefoonnummer als naam te gebruiken. Dit werkt spam, phishing en social engineering in de hand. Een moderator zal dit voor jou aanpassen.

Helaas zijn er een aantal van dit soort diensten actief, waarbij je direct een contract afsluit. Vaak via een reclame. Op de site van de aanbieder kun je kijken hoe jij je kunt afmelden. Je kunt diensten door derden via jouw factuur betalen in jouw profiel uit zetten, waardoor jij niet meer tegen dit soort problemen aan kunt lopen. 

Op deze pagina staat meer informatie over SMS diensten. Ook kun je via die pagina naar een onderzoeksformulier, waarmee je mogelijk jouw geld terug krijgt.

Bedankt voor de reacties, denken jullie dat ik nog wel geld kan terugkrijgen of kan ik het vergeten want het bedrag wat naar die gameplaneet is gegaan zit inmiddels tussen de 100 en 150 euro en als het kan hoe kan ik dat dan doen?

met vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +5

Kans is aanwezig, maar kan niet garanderen. Moet eerst onderzocht worden.

Reageer