Beantwoord

Ongewenste Celmaxx SMS van 5 euro onder identificatie 'payinfo.nl'

• 22 januari 2018
  • 3 reacties
  • 1565 Bekeken

Hallo,

Vandaag kreeg ik ongewenst twee SMSjes binnen onder de identificatie "payinfo.nl", maar uit de SMS-tekst bleek het van een mij onbekend bedrijf genaamd Celmaxx te zijn, en is er 5 euro kosten bij mij in rekening gebracht.

Ik heb me niet aangemeld voor een SMS service, noch heb ik iets aangeschaft waarvoor ik een SMS bericht binnen zou krijgen.

Een snelle google gaf indicatie dat dit wel eens een SMS-scam kon zijn en ik had binnen enkele minuten op de T-Mobile site uitgevonden dat payinfo.nl wel legitiem is. Via de T-Mobile link naar payinfo.nl heb ik mezelf onmiddellijk afgemeld voor deze scam-SMS, maar ik kan niet zien of de 5 euro die mij onterecht in rekening was gebracht teruggestort is (de afbeeldingen die dit aangeven zijn gebroken op de site).

Hoe kan ik de 5 euro terugvorderen die binnen enkele minuten al in rekening bij me gebracht was?

Vriendelijk groet.
icon

Beste antwoord door CrisTien 22 januari 2018, 15:30

https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-en-sms-diensten-deel-3-181844

Lees even hier en blokkeer de betaaldiensten via de app van Tmobile

FTMSC SMS blokkeren
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-en-sms-diensten-deel-3-181844
Lees even hier en blokkeer de betaaldiensten via de app van Tmobile
FTMSC SMS blokkeren
hallo T-Mobile
ik kreeg vandaag ook een smsje van payinfo.nl
dat er onterechte betalingen zijn gedaan met mijn mobiel
ik moet dan naar payinfo.nl/wapcom gaan maar kan ik dit wel vertrouwen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Maickel88,

Jazeker, via Payinfo kun je betaalde diensten uitschakelen! Zie ook de link die CrisTien hierboven heeft gedeeld. Daarin staat alles uitgelegd over deze onterechte betalingen!

Mocht je er daarna toch meer vragen over hebben, stel ze dan gerust. Wij leggen alles zo helder mogelijk voor je uit. 🙂

Reageer