Beantwoord

Ongewenste internetdienst Street Racing Mania

• 15 mei 2017
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Ik ben gisteren tot ontdekking gekomen dat ik blijkbaar elke week € 7,50 betaal voor Street Racing Mania sinds 20 maart 2017.
Heeft iemand dat ook mee gemaakt. Ik snap niet hoe dit tot stand is gekomen. Er is wel een sms gestuurd naar mij op 20 maart. maar wat ik niet ken doe ik niets mee. Maar toch blijkt nu dat ik moet betalen en word het gewoon afgeschreven van de factuur van T mobile.
Ik ben hier totaal niet mee eens. Ik zit sinds eind februari 2017 bij T mobile en is niet echt een goede reclame.

Wie kan mij hierbij helpen. Ik wil mijn geld terug.
groetjes Rhea
icon

Beste antwoord door Kaassausje 15 mei 2017, 14:26

Hoi Rhea, welkom op het klantenforum.

In het eerste bericht van het algemene SMS-diensten topic staat precies uitgelegd hoe je je afmeldt, de diensten eventueel blokkeert en hoe je je geld terug kunt vragen. Zou je dat bericht door willen nemen? Als je nog vragen hebt over dit onderwerp, mag je ze ook daar stellen, dan houden we het forum een beetje overzichtelijk. :)

Omdat we een algemeen topic over SMS-diensten / mobiele betalingen hebben, sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Rhea, welkom op het klantenforum.

In het eerste bericht van het algemene SMS-diensten topic staat precies uitgelegd hoe je je afmeldt, de diensten eventueel blokkeert en hoe je je geld terug kunt vragen. Zou je dat bericht door willen nemen? Als je nog vragen hebt over dit onderwerp, mag je ze ook daar stellen, dan houden we het forum een beetje overzichtelijk. :)

Omdat we een algemeen topic over SMS-diensten / mobiele betalingen hebben, sluit ik dit topic.