Beantwoord

Ongewenste smsjes die veel geld kosten

• 10 januari 2018
  • 1 reactie
  • 4194 Bekeken

hallo , hierbij wil ik weten hoe het komt dat ik ongewenste sms berichten krijg van 8877, waarin staat dat ik voor bepaalde geleverde diensten moet betalen . en ook dat ik er een abonnement zou hebben . nu krijg ik op my T-mobile te zien dat er dus elke keer 5 euro per (geleverde dienst) in rekening wordt ge bracht , dit bedrag is nu al opgelopen naar 45 euro . ik heb ook al (stop 8877) gedaan enz enz . ook heb ik als extra op mijn gsm een altijd extra veilig online abonnement van T-mobile , Dus hoe kan ik dan toch nog ongewild deze 8877 sms diensten op mijn gsm krijgen die dan ook nog eens ongewild een hoop geld gaan kosten .
En hoe kom ik van deze sms diensten blijvend af.
Ik hoop dat jullie mij hierin kunnen helpen of bijstaan met info.

m.v.gr. 1500bike
icon

Beste antwoord door Jaimy 11 januari 2018, 10:07

Hoi 1500bike,

Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt! Je bent hier gelukkig aan het juiste adres voor advies. :)

Je kunt deze diensten op verschillende manieren blokkeren, namelijk via Payinfo.nl en via jouw My T-Mobile. Ook kun je het online meldingsformulier invullen, waarin je de ongewenste kosten terug kunt vragen. Je kunt in dit topic nog veel uitgebreider lezen welke stappen je allemaal kunt doorlopen! Daarmee moet het helemaal goedkomen.

Omdat er een algemeen topic over is, sluit ik deze. Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust in het algemene topic! :8
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi 1500bike,

Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt! Je bent hier gelukkig aan het juiste adres voor advies. :)

Je kunt deze diensten op verschillende manieren blokkeren, namelijk via Payinfo.nl en via jouw My T-Mobile. Ook kun je het online meldingsformulier invullen, waarin je de ongewenste kosten terug kunt vragen. Je kunt in dit topic nog veel uitgebreider lezen welke stappen je allemaal kunt doorlopen! Daarmee moet het helemaal goedkomen.

Omdat er een algemeen topic over is, sluit ik deze. Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust in het algemene topic! :8