Beantwoord

Onjuiste factuur door bellen buiten bundel

  • 3 januari 2017
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

elke maand staan op mijn factuur vele belminuten buiten bundel, die volgens mij niet buiten de bundel zijn: ik bel bijna alles gewoon in Nederland
icon

Beste antwoord door Sam- 4 januari 2017, 12:10

Hoi Pietpieters,



Allereerst van harte welkom op het forum!



Begrijpelijk dat je duidelijkheid wilt over je factuur. Deze is wat hoger uitgevallen dan je voorgaande facturen. Heb je 'm zelf al bekeken via My T-Mobile zoals Jan Kelder aangaf?



Op je laatste factuur zie ik inderdaad kosten voor het bellen buiten de bundel. Dit houdt in dat je meer hebt gebeld dan de minuten die je tot je beschikking hebt. Op je laatste factuur zie ik ook dat je jouw belbundel hebt aangepast naar Onbeperkt bellen. Verstandig! Dit betekent dat dit de laatste factuur is waarop je extra kosten krijgt voor het bellen buiten de bundel in Nederland. Alleen servicenummers vallen dan nog buiten de bundel.



Zou je een kijkje willen nemen op onze factuur uitleg pagina voor uitleg over je factuur na een wijziging? Hopelijk brengt dit meer duidelijkheid met zich mee.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Je kan terug zien op je factuur welke nummers je gebeld heb , staan daar onbekende nummers bij ?
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Pietpieters,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je duidelijkheid wilt over je factuur. Deze is wat hoger uitgevallen dan je voorgaande facturen. Heb je 'm zelf al bekeken via My T-Mobile zoals Jan Kelder aangaf?

Op je laatste factuur zie ik inderdaad kosten voor het bellen buiten de bundel. Dit houdt in dat je meer hebt gebeld dan de minuten die je tot je beschikking hebt. Op je laatste factuur zie ik ook dat je jouw belbundel hebt aangepast naar Onbeperkt bellen. Verstandig! Dit betekent dat dit de laatste factuur is waarop je extra kosten krijgt voor het bellen buiten de bundel in Nederland. Alleen servicenummers vallen dan nog buiten de bundel.

Zou je een kijkje willen nemen op onze factuur uitleg pagina voor uitleg over je factuur na een wijziging? Hopelijk brengt dit meer duidelijkheid met zich mee.

Reageer