Beantwoord

Onjuiste factuur door verkeerde korting

• 25 mei 2016
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Klantnummer 1.15***
Factuurnummer ****56

Op mijn factuur van afgelopen maand is (mijns inziens) ten onrechte de "E 8,00 korting Internet 3000 MB" niet in mindering gebracht, maar zelf gecorrigeerd tot opslag van 5 euro. Hierdoor valt de factuur zo'n 15 euro hoger uit. Waarom? Mijn contract loopt 24 maand en eindigt pas op 15 juli 2016. Ik heb mijn contract in de afgelopen periode wel verlengd, maar dat gaat pas vanaf 15 juli 2016 in. Graag een verklaring voor deze afwijking.
icon

Beste antwoord door David 26 mei 2016, 11:07

Hoi TKedde,

Goed dat je dit gelijk even aankaart! Het lijkt erop dat er bij jou een storing of iets dergelijks is geweest wat om onverklaarbare redenen de korting op je databundel heeft geschrapt.

Ik heb ervoor gezorgd dat deze korting per direct weer ingesteld is, tot het eind van je contract. De misgelopen kortingen heb ik voor je vergoed en zal met je volgende factuur verrekend worden.

Mocht je nog ergens verdere vragen over hebben, laat het dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi TKedde,

Goed dat je dit gelijk even aankaart! Het lijkt erop dat er bij jou een storing of iets dergelijks is geweest wat om onverklaarbare redenen de korting op je databundel heeft geschrapt.

Ik heb ervoor gezorgd dat deze korting per direct weer ingesteld is, tot het eind van je contract. De misgelopen kortingen heb ik voor je vergoed en zal met je volgende factuur verrekend worden.

Mocht je nog ergens verdere vragen over hebben, laat het dan gerust weten! 🙂

Reageer