Beantwoord

onrechtmatige afschrijving

• 8 april 2019
  • 4 reacties
  • 272 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
ik heb gemerkt dat mijn abonnement plotseling is verhoogd, terwijl ik duidelijk heb gevraagd als dit mijn maandelijks bedrag is voor 2jaar als ik binnen mijn bundel blijf. antw was duidelijk: JA
icon

Beste antwoord door Folkert 9 april 2019, 15:01

ik betaalde eerst €30,- en vanaf 1 jan 2019 €30,50 T-mob beweert vanwege inflatie

Dat klopt Eric, inflatie correctie is een onderdeel van de Algemene Voorwaarden (lees punt 14) waar je voor getekend hebt toen je het contract afsloot. Hier kun je alles over de berekening van het bedrag lezen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eric,

Ik kijk heel graag met je mee! Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
ik betaalde eerst €30,- en vanaf 1 jan 2019 €30,50 T-mob beweert vanwege inflatie
Reputatie 7
Badge +18

Dat klopt Eric, inflatie correctie is een onderdeel van de Algemene Voorwaarden (lees punt 14) waar je voor getekend hebt toen je het contract afsloot. Hier kun je alles over de berekening van het bedrag lezen.

Groet, Folkert
Dat is mooi en waar. Maar waarom wordt de toezegging gedaan dat ik dit bedrag 2 jaar lang zou betalen? Is misleiding en oplichterij toch. Zeg gewoon nee, want er kan inflatie optreden of zo. Maar men zegt ja, terwijl men weet dat het niet zo is, dus nogmaals: misleiding en oplichterij

Reageer