Beantwoord

Ontbrekende factuur 901333684495


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Genoemde factuur ontbreekt in de administratie volgens de accountant.
Deze heb ik geprobeerd te downloaden in MY T-MOBILE 'facturen' maar het vreemde is dat deze betaling en dus ook factuur niet staat vermeld.
Het betreft een factuur die op 25/10/2018 die via RABO is betaald geweest.
In MY T-MOBILE is een overzicht te vinden van álle maanden, behalve oktober 2018.
Ik hoop op een spoedige reactie en oplossing.

MVG Ronald van der Linden
icon

Beste antwoord door David 24 januari 2019, 10:12

Hoi Ronald,

Zeer opmerkelijk inderdaad, ik geloof niet dat ik dat ooit ben tegengekomen! In onze eigen systeem staat de factuur wel gewoon, dus ik zorg dat er een kopie per post zo spoedig mogelijk jouw kant op komt.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ronald,

Zeer opmerkelijk inderdaad, ik geloof niet dat ik dat ooit ben tegengekomen! In onze eigen systeem staat de factuur wel gewoon, dus ik zorg dat er een kopie per post zo spoedig mogelijk jouw kant op komt.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Dag David,
Super dat je de factuur op hebt gestuurd, maar het adres is gewijzigd helaas.
De adreswijziging is inmiddels aangepast in My T-mobile.
Graag een nieuwe toezending s.v.p. en excuses voor de overlast.
Grtz. Ronald
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ronald,

Ah ben je verhuisd? 😃

Geen probleem hoor, dat hebben we zo voor je geregeld! Ik heb de factuur direct nog eens opgestuurd, maar dan naar het nieuwe adres. Je zult hem dus snel moeten ontvangen.

Laat je het weten als we nog weer eens wat voor je kunnen betekenen?

Reageer