Vraag

Onterecht aansluitkosten in rekening gebracht

• 21 april 2021
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Enkele maanden geleden ben ik overgestapt van T-Mobile prepaid naar een T-Mobile abonnement. Volgens https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/overstappen/naar-abonnement hoef ik dan geen aansluitkosten te betalen. De persoon die de overstap regelde vertelde dat er aansluitkosten in rekening zouden worden gebracht (vreemd, vond ik). Daar maakte ik bezwaar tegen en na overleg met een manager (ook vreemd, het staat gewoon zwart op wit op de site) kwam de toezegging dat de aansluitkosten zouden worden gecrediteerd.
Met de eerste factuur werden aansluitkosten in rekening gebracht.
Ik heb daarna nog via chat gevraagd hoe het zat en kreeg deze reactie: "Geen zorgen over de aansluitkosten, ik ga dit voor jou oplossen". Gelukkig heb ik een screenshot.
Ik heb daarna nog twee facturen gehad; creditering bleef uit.

Mijn beltegoed ben ik ook kwijt, dat krijg je verrekend als je de overstap regelt in een winkel. Maar ja, die waren dicht toen, wegens corona. Maar misschien was het al op omdat ik nogal lang met de helpdesk heb gebeld.....

De mensen waar ik contact mee heb gehad zijn allemaal erg vriendelijk hoor, daar niet van. Maar ik heb niet de indruk dat het iets uithaalt.

Graag advies.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

De aansluitkosten worden inderdaad vergoed maar jammer om te horen dat de beloftes niet na worden gekomen, een moderator kan dit hopelijk voor je in orde maken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Alex T 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken! 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag veder!

@Hajar PM gestuurd met alle gegevens. Bij voorbaat dank!

@Hajar We zijn nueen week verder - heb je al iets kunnen uitzoeken?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Alex T 

Ik heb gereageerd op je privébericht. 

Reageer