Vraag

Onterecht belkosten in rekening gebracht na verlening abonnement

• 10 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Ik heb op 29 september jl. mijn abonnement verlengd van een Bellen 150 min Sim Only '13 naar een Bellen Onbeperkt NL + 120 EU abonnement.

Nu is er, terwijl ik volgens de factuur van T-Mobile in september 2016 in totaal 110:01 min. naar vaste nummers en 14:24 min. naar mobiele nummers (totaal 124:25 min.) in het binnenland heb gebeld, op 29.09.16 toch een gesprek naar een vast nummer in rekening gebracht. Dit lijkt mij niet correct, omdat ik van een 150 minuten naar een onbeperkt bellen in het binnenland abonnement ben gegaan.

Ik wil jullie vragen mijn laatste rekening te bekijken en het betreffende bedrag te crediteren.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Vuilnis,

Super dat je jouw abonnement hebt verlengd. :)

Jouw nieuwe bundels zijn op 29/9 ingegaan. Jouw tegoeddatum is op de 2e dus je hebt van 02/9 tot 29/9 gebruik gemaakt van je oude bundel 150 minuten en vanaf de 30ste maak je gebruik van Onbeperkt bellen bundel. Op het moment dat je bundel is gewijzigd op de 29ste ben je gebruik gaan maken van je tegoed naar verhouding. Je hebt namelijk niet je volledige bundel ontvangen omdat hij is gewijzigd. Op deze pagina vind je meer uitleg over je factuur na een wijziging.

Ik heb je ook nog even een privébericht gestuurd.. 🙂

Reageer