Beantwoord

Onterechte blokkade

  • 24 januari 2017
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Ik kan momenteel niet bellen vanwege blokkade. Ik heb echter wel betaald. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 januari 2017, 17:13

Hoi Detaik.



Het is tegen de huisregels van het forum om je probleem in meerdere topics kenbaar te maken, zou je daaraan willen denken? Je hebt in dit topic een reactie achtergelaten, je kunt daar een antwoord verwachten van een T-Mobile Moderator. Zij reageren doorgaans binnen 24-48 uur, aangezien dit in eerste instantie een klant-helpt-klant forum is.



Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Detaik.

Het is tegen de huisregels van het forum om je probleem in meerdere topics kenbaar te maken, zou je daaraan willen denken? Je hebt in dit topic een reactie achtergelaten, je kunt daar een antwoord verwachten van een T-Mobile Moderator. Zij reageren doorgaans binnen 24-48 uur, aangezien dit in eerste instantie een klant-helpt-klant forum is.

Dit topic gaat op slot.