Beantwoord

onterechte boete

• 22 februari 2021
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Helaas is er een boete opgelegd terwijl ik per e-mail een bevestiging heb van de ontvangst van alle spullen. Hoe kan ik dit gecorrigeerd krijgen

icon

Beste antwoord door CrisTien 22 februari 2021, 17:24

Hallo @Hannagoossens  Dat is niet zo fijn.

Bezit je wel de verzendbevestiging van de Post nog?

Maak er dan even ee foto van en post het even in dit onderwerp zodat de moderators snel kunnen nakijken of alles in order is.

Groetjes

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Hannagoossens  Dat is niet zo fijn.

Bezit je wel de verzendbevestiging van de Post nog?

Maak er dan even ee foto van en post het even in dit onderwerp zodat de moderators snel kunnen nakijken of alles in order is.

Groetjes

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Hannagoossens,

Handig dat je dit aan de kaak stelt! Zo te zien is de TV Box met harddiskrecorder inmiddels binnengekomen, alleen was dit na de uiterste retour termijn die we hadden gesteld. Geen zorgen, wij zijn niet de moeilijkste en denken graag met je mee. :smile:

Hierom ga ik ervoor zorgen dat je in maart het bedrag terug gestort krijgt. Houd er graag rekening mee dat de vergoeding eerst verrekend zal worden met de factuur van april, alvorens het resteerde bedrag uitbetaald wordt. Hierdoor zal je zowel in maart als ook in april geen incasso van ons ontvangen. Hopelijk ga je ons niet al te veel missen in deze maanden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Cal wat sympathiek. Ik wist niet dat er een einddatum aan vast hing, niet goed opgelet waarschijnlijk. Dank je wel voor de moeite, fijne service dit! 

Fijne avond 😀

Reputatie 5
Badge +2

Geen probleem en graag gedaan @Hannagoossens:blush: Jij ook nog een mooie avond gewenst en nog bedankt voor het retourneren!

Reageer