Beantwoord

Onterechte facturatie voor opgezegd abonnement

• 13 juni 2019
  • 1 reactie
  • 801 Bekeken

Hallo,

Mijn abonnement was per 15/4/2019 bevestigd opgezegd, echter factureren jullie nog steeds!

Ik tracht jullie al enige weken te bereiken, maar krijg geen respons, al helemaal niet via de klantenservice.

Zou iemand eens naar mijn zaak kunnen kijken?

Groeten,
DvS
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 juni 2019, 13:43

Hoi DvS,

Dat ga ik direct rechtzetten!

Ik zie inderdaad dat jouw opzegging wel in het systeem staat, maar dat deze uiteindelijk niet is doorgevoerd. Ik vermoed dat dit komt doordat wij overgestapt zijn op een nieuw systeem. Ik heb uiteraard direct de kosten van jouw abonnement voor 2 maanden vergoed, deze zul je terugzien als coulance op jouw eindfactuur. Daarnaast heb ik jouw abonnement per direct opgezegd!

Ik hoop dat alles zo helemaal oké is. Sorry voor het ongemak.

Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust en voor nu wens ik je dan alvast een heel fijn weekend!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi DvS,

Dat ga ik direct rechtzetten!

Ik zie inderdaad dat jouw opzegging wel in het systeem staat, maar dat deze uiteindelijk niet is doorgevoerd. Ik vermoed dat dit komt doordat wij overgestapt zijn op een nieuw systeem. Ik heb uiteraard direct de kosten van jouw abonnement voor 2 maanden vergoed, deze zul je terugzien als coulance op jouw eindfactuur. Daarnaast heb ik jouw abonnement per direct opgezegd!

Ik hoop dat alles zo helemaal oké is. Sorry voor het ongemak.

Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust en voor nu wens ik je dan alvast een heel fijn weekend!

Reageer