Beantwoord

onterechte factuur recycledeal

  • 6 september 2020
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Hallo,

Ik heb 12 augustus mijn telefoontoestel terug verkocht in een winkel van T-Mobile. Het toestel is goedgekeurd voor de recycledeal en ingenomen door de medewerkster van de winkel. Hiervan heb ik een bevestiging gekregen op papier en via mail. Vandaag krijg ik een factuur dat ik €144,= moet betalen en dat zij het bedrag rond 9 september af gaan schrijven van mijn rekening. Hoe voorkom ik dat zij het onterechte bedrag van mijn rekening schrijven? Ik heb tenslotte voldaan aan alle voorwaarden van de recycledeal.

Mvg Renate

icon

Beste antwoord door tossie35 7 september 2020, 10:56

Ik heb gebeld naar de klantenservice. Het heeft elkaar gekruist. Dus als het goed is gaat het alsnog goed komen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Als het afgeschreven is kun je het storneren. Vraag je bank hoe dat moet en hoeveel tijd je daarvoor hebt.

Dankjewel Chris, ik weet dat ik het bedrag kan storneren, maar daarmee is het probleem nog niet opgelost. De factuur blijft gewoon staan.

Ik heb gebeld naar de klantenservice. Het heeft elkaar gekruist. Dus als het goed is gaat het alsnog goed komen.

Reageer