Beantwoord

Onterechte kosten early renewal

Hallo,

ik heb geprobeerd om te bellen met de klantenservice,
maar die griet aan de telefoon blijft de heletijd herhalen, dan zegt ze
dat iemand van de medewerkers aan de telefoon komt en ik aan de lijn moet blijven.
Vervolgens begint ze haar hele verhaal opnieuw...

Maar goed, dat terzijde...

Ik heb een factuur ontvangen van 94 euro,
ik schrok daarvan, zeker omdat ik vorige maand geen telefoon had en weinig gebruik kon maken van mijn internet.
(mijn telefoon was kapot en t-mobile kon die niet voor me maken omdat ik er niet voor verzekerd was)
Heb ik een nieuwe iphone gekocht voor 500 euro, krijg ik me nu een rekening van 94 euro!
Nu was ik gaan denken waar al dat geld vandaag kwam.
En ik besefte het me ineens,
ik had een early renewal afgesloten met jullie, maar die toen weer optijd beeindigd.
Ik heb geen nieuwe iphone gekregen en ik wilde dit abonnement gewoon laten beeindigen (als het zover is) en niet nog 2 jaar langer.
Nu staat dat bedrag van die vervroegde abonnement wel op mijn factuur,
en jullie begrijpen natuurlijk dat ik dat niet ga betalen.
Hoe kunnen we het oplossen? Want die 94 euro heb ik hier niet zomaar liggen.
En al had ik dat wel, dan nog zou ik niet betalen voor een dienst wat ik niet meer wil en ook optijd en goed had afgesloten.

Mvg
Emely
icon

Beste antwoord door Anne-Marie 18 november 2013, 13:36

@Emelcym,

Excuses voor de verlate reactie.
Mijn collega had de kosten voor de Early Renewal moeten crediteren op het moment dat de vernieuwing werd geannuleerd. Omdat hij dit niet heeft gedaan heb ik deze kosten alsnog gecrediteerd voor je. Je ontvangt hiervan een creditfactuur.

Omdat het bedrag al van je rekening is afgeschreven zal het bedrag dat je tegoed hebt met je volgende factuur of facturen worden verrekend.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag van je.

Bekijk origineel

7 reacties

Ga ik hier ook nog een reactie op krijgen???
Vast wel,

Vergeet niet dat het weekend is en een forum is geen instand reply medium...   Als je even geduld blijft houden zal zeker een medewerker die inzicht heeft in jou situatie contact opnemen via het forum of op een andere manier.

Niet alle medewerkes kunnen (gelukkig) bij jou gegevens komen dus het kan simpelweg wel eens wat langer duren voor je door de juiste persoon kan worden geholpen....

John
Reputatie 5
@Emelcym,

Excuses voor de verlate reactie.
Mijn collega had de kosten voor de Early Renewal moeten crediteren op het moment dat de vernieuwing werd geannuleerd. Omdat hij dit niet heeft gedaan heb ik deze kosten alsnog gecrediteerd voor je. Je ontvangt hiervan een creditfactuur.

Omdat het bedrag al van je rekening is afgeschreven zal het bedrag dat je tegoed hebt met je volgende factuur of facturen worden verrekend.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag van je.
Bedankt voor je reactie!
Alleen... Ik heb die rekening niet betaald! Hoe kan dit?

Mvg
Emely
Ik kreeg gister een mailtje dat t-mobile het bedrag niet heeft kunnen incasseren en dat ze het ng eens zouden proberen!
Reputatie 4
@Emelycm

Dat klopt, we proberen het opnieuw. Ik zie in het systeem dat het bedrag al in mindering is gebracht. Dus het aangepaste bedrag zal dan van je rekening worden geschreven.
Dat is heel fijn,
Bedankt voor jullie hulp!!

Reageer