Beantwoord

Onterechte kosten voor servicenummer?

• 5 maart 2019
  • 4 reacties
  • 635 Bekeken

ik heb sinds kort 349 euro moeten betalen omdat er een 0906 nummer me een keer belde(ik was zo stom omm het op te nemen). daarna werd er opgehangen en toen leek het alsof ik hun steeds had gebeld. ik heb t mobile klantenservice erover gesproken, maar die wilde me niet verder helpen. er werd tegen me gezegd dat ik had gebeld wat dus niet waar is. wat zou ik nu het beste kunnen doen?
icon

Beste antwoord door David 6 maart 2019, 12:36

Hoi @mohzap123,

In ons systeem zie ik terug dat dit nummer heel vaak wordt gebeld en dit gebeurt stelselmatig en zo te zien bewust. Het nummer wordt sinds 30 december namelijk met grote regelmaat gebeld en dit is geen nummer wat gebruikt wordt door een bedrijf om jou te bellen, maar een servicenummer wat terug te leiden is naar TargetPay en waar hoge kosten voor worden gerekend.

Begin januari heb je hier ook contact over opgenomen, telefonisch en via Facebook. Er is je toen uitgelegd dat er in korte tijd hoge kosten gemaakt zijn voor dit telefoonnummer en dat er een blokkade was geplaatst. Je hebt via Facebook vervolgens zelf gevraagd waarom je het telefoonnummer 0906-2020299 niet kon benaderen, dus hierin geef je aan dat je dit zelf probeerde te bellen, maar dit ging niet door de blokkade die er geplaatst was door de gemaakte kosten. Ik kan hierin dan ook verder geen compensatie of iets dergelijks bieden. Ik kan alleen adviseren om de blokkade te laten staan en bij servicenummers altijd voorzichtig te werk te gaan en te controleren welke kosten eraan gekoppeld zitten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Als je nog andere vragen hebt voor ons, laat het dan weten, dan helpen we je verder.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@mohzap123 Dat is een behoorlijk bedrag zeg.
Kan je iets terug vinden op je factuur?

Ik zou beginnen met het Blokkeren van servicenummers (let op dan blokkeer je ook de 0900 nummers)
Verder kan je dit even lezen En moet je even afwachten of een moderator je kan helpen.
meer advies heb ik niet voor je, dat je nooit moet terug bellen weet je nu helaas zelf wel.☹️
Sorry.
ja ik heb alle 0900 nummers geblokkeerd daarna en ja op die factuur zie je steeds de zelfde nummer komen die ik dus niet heb gebeld maar toch bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @mohzap123,

In ons systeem zie ik terug dat dit nummer heel vaak wordt gebeld en dit gebeurt stelselmatig en zo te zien bewust. Het nummer wordt sinds 30 december namelijk met grote regelmaat gebeld en dit is geen nummer wat gebruikt wordt door een bedrijf om jou te bellen, maar een servicenummer wat terug te leiden is naar TargetPay en waar hoge kosten voor worden gerekend.

Begin januari heb je hier ook contact over opgenomen, telefonisch en via Facebook. Er is je toen uitgelegd dat er in korte tijd hoge kosten gemaakt zijn voor dit telefoonnummer en dat er een blokkade was geplaatst. Je hebt via Facebook vervolgens zelf gevraagd waarom je het telefoonnummer 0906-2020299 niet kon benaderen, dus hierin geef je aan dat je dit zelf probeerde te bellen, maar dit ging niet door de blokkade die er geplaatst was door de gemaakte kosten. Ik kan hierin dan ook verder geen compensatie of iets dergelijks bieden. Ik kan alleen adviseren om de blokkade te laten staan en bij servicenummers altijd voorzichtig te werk te gaan en te controleren welke kosten eraan gekoppeld zitten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Als je nog andere vragen hebt voor ons, laat het dan weten, dan helpen we je verder.
hoi david ja het klopt dat ik het 1 keer wou bellen maar dat was alleen om te weten wie het zijn want via google vind je ook niet snel wie het zijn. vandaar dat ik die bericht stuurde via facebook, maar gisteren toen ik erover belde zeiden ze dat die nummer van telefuture komt. dus vanwaar komt die nummer nou? en het is echt niet bewust gedaan, als het ook echt bewust was dan ik deze topic niet eens aangemaakt.

Reageer