Beantwoord

Onterechte rekening voor bellen naar de Klantenservice

• 3 juli 2017
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Ik krijg een nota van T-mobile, waarin staat dat ik op 24/6-17 contact heb opgenomen met T-mobile en daarbij het verschuldigde bedrag, dat bovenop mijn normale rekenng komt. Op die datum heb ik inderdaad geprobeerd contact te krijgen met T-mobile, maar zoals wel meer het geval is, lukte dit niet! Waarom moet ik dan betalen voor niet geleverde diensten??

Met vriendelijke groet,

Blacksheep
icon

Beste antwoord door Sam- 4 juli 2017, 11:59

Hey Blacksheep,

Leuk om je hier weer te zien. Welkom terug!

Om je van meer duidelijkheid te voorzien ben ik gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. Na een kijkje naar je factuur te hebben genomen zie ik geen kosten voor het bellen naar de klantenservice. Het bellen naar de T-Mobile Klantenservice kost normaal ook niets, het gesprek wordt alleen verrekend met je belminuten. Zolang je binnen de bundel bent bel je dus zonder extra kosten naar de T-Mobile Klantenservice.

Zou je kunnen aangeven waar je deze kosten precies ziet staan? Heb je hier een aparte factuur voor ontvangen? Dan adviseer ik om deze niet te betalen. Met welke cijfers begint of eindigt het nummer waar je naar hebt gebeld? We onderzoeken dit graag voor je!

Ik ben benieuwd naar je reactie Blacksheep. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Had je al wel verbinding> Met andere woorden werd er wel opgenomen en kwam je in het menu terecht? Dan is er verbinding.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Blacksheep,

Leuk om je hier weer te zien. Welkom terug!

Om je van meer duidelijkheid te voorzien ben ik gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. Na een kijkje naar je factuur te hebben genomen zie ik geen kosten voor het bellen naar de klantenservice. Het bellen naar de T-Mobile Klantenservice kost normaal ook niets, het gesprek wordt alleen verrekend met je belminuten. Zolang je binnen de bundel bent bel je dus zonder extra kosten naar de T-Mobile Klantenservice.

Zou je kunnen aangeven waar je deze kosten precies ziet staan? Heb je hier een aparte factuur voor ontvangen? Dan adviseer ik om deze niet te betalen. Met welke cijfers begint of eindigt het nummer waar je naar hebt gebeld? We onderzoeken dit graag voor je!

Ik ben benieuwd naar je reactie Blacksheep. 🙂
Het is een beetje laat, maar dank voor de moeite. Het is opgelost.

Reageer