Beantwoord

Onwijs buiten bundel gebeld

• 20 april 2016
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Hallo,

Ik ben onlangs overgestapt van Telfort naar T-mobile. Mijn sim-only abonnement zou rond de 19 euro per maand moeten kosten maar ik heb dus een telefoonrekening van 50 euro voor m'n kiezen gekregen vanwege het bellen buiten m'n bundel. Ik ben hier absoluut niet blij mee en dit is me bij Telfort nog nooit gebeurd.
Is het mogelijk om een melding in te schakelen (net zoals je bij dataverbruik krijgt) wanneer je je belminuten verbruikt hebt? Ik heb inmiddels ook m'n bundel aangepast en meer belminuten genomen. Maar ik vind het echt niet netjes dat jullie iemand zo dik buiten z'n bundel laten bellen zonder een waarschuwing uit te laten gaan. Ik had dan namelijk wel eerder gekozen voor een duurdere bundel.

Robin Robijns
icon

Beste antwoord door Hajar 21 april 2016, 10:44

Hi Robin,

Welkom bij de T-Mobile familie en op ons forum!

Wel leuk dat je jouw hier stelt. Natuurlijk minder leuk dat het gaat om een hoger factuur. Ik heb je gegevens en factuur bij gepakt en zie inderdaad dat je veel buiten je bundel hebt gebeld. Het is dan ook slim dat je jouw belbundel hebt gewijzigd als je weet dat je veel belt. Wij kunnen geen waarschuwing uitsturen voor belkosten dat doen we alleen bij dataverbruik. Maar je kan wel zelf je belstatus in de gaten houden door de My T-Mobile app te downloaden. Zo kun je altijd controleren hoeveel je hebt gebeld en hoeveel belminuten je nog over hebt. Zo kun je voorkomen dat je nogmaals buiten je bundel belt.

Ben je trouwens ook al op de hoogte van T-Mobile Samen? Je kan met T-Mobile Samen een groep samenstellen van minimaal 2 en maximaal 6 personen waarmee je onderling gratis kan bellen in Nederland. Ook kun je elke maand een cadeau uitkiezen zoals €2,50 factuurkorting, 500 MB of T-Mobile Extra punten. Maak gauw een groep aan en profiteer van deze voordelen.

Als je nog andere vragen hebt of als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij dan weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Robin,

Welkom bij de T-Mobile familie en op ons forum!

Wel leuk dat je jouw hier stelt. Natuurlijk minder leuk dat het gaat om een hoger factuur. Ik heb je gegevens en factuur bij gepakt en zie inderdaad dat je veel buiten je bundel hebt gebeld. Het is dan ook slim dat je jouw belbundel hebt gewijzigd als je weet dat je veel belt. Wij kunnen geen waarschuwing uitsturen voor belkosten dat doen we alleen bij dataverbruik. Maar je kan wel zelf je belstatus in de gaten houden door de My T-Mobile app te downloaden. Zo kun je altijd controleren hoeveel je hebt gebeld en hoeveel belminuten je nog over hebt. Zo kun je voorkomen dat je nogmaals buiten je bundel belt.

Ben je trouwens ook al op de hoogte van T-Mobile Samen? Je kan met T-Mobile Samen een groep samenstellen van minimaal 2 en maximaal 6 personen waarmee je onderling gratis kan bellen in Nederland. Ook kun je elke maand een cadeau uitkiezen zoals €2,50 factuurkorting, 500 MB of T-Mobile Extra punten. Maak gauw een groep aan en profiteer van deze voordelen.

Als je nog andere vragen hebt of als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij dan weten! 🙂

Reageer