Beantwoord

Op geen enkel duidelijk mogelijke manier kunnen betalen


ik heb een blokkade op mijn telefoon, ik krojg te horen dat ik contact op moet nemen met afdeling incasso op 0614404040 helaas kan ik dit nummer niet bellen want mijn telefoon is geblokkeerd. Daarna ben ik op my tmobile gaan kijken en daar stond dat ik niet via ideal kan betalen, daarna via de chat contact opgenomen en dan krijg ik een accept mail waarmee ik niet kan betalen. En ben niet in de gelegenheid om naar de winkel te gaan helaas ben ik meestal aan het werk als de winkel open is.

Is er enige mogelijkheid om te kunnen betalen zonder dat ik ergens heen hoef of 4 werkdagen moet wachten op de verweking! Hoor graag van u t-mobile want echt respectabel behandeld wordt ik niet na bijna 13 jaar klant en nooit een achterstand te hebben gehad.
icon

Beste antwoord door Rosan 25 maart 2017, 12:00

Beste Julien een achterstand is een achterstand en trouwe kant of net niet voor iedereen zijn die regels gelijk en kan daar niet vanaf worden geweken.

Waarom lukt betalen via accept mail niet?
Er zijn enkele manieren van betalen en sommige kosten meer verwerkings tijd daar is niks aan te doen.

Hier de manieren die mogelijk zijn,
https://www.t-mobile.nl/betalen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste Julien een achterstand is een achterstand en trouwe kant of net niet voor iedereen zijn die regels gelijk en kan daar niet vanaf worden geweken.

Waarom lukt betalen via accept mail niet?
Er zijn enkele manieren van betalen en sommige kosten meer verwerkings tijd daar is niks aan te doen.

Hier de manieren die mogelijk zijn,
https://www.t-mobile.nl/betalen
Reputatie 7
Badge +17
Hi Julien,

Ik zie dat je betaling is verwerkt en dat de blokkade is verwijderd. Hopelijk werkt alles weer naar behoren! 🙂

Reageer